verzamelpagina voor alle vetes ongein en troep
-
verzamelpagina voor alle vetes ongein en troep
Een grapje is leuk maar soms gaat het sarren en zieken inderdaad wat ver en gaat het een eigen leven leiden. Ik maak me daar absoluut schuldig aan. Toch deel ik wel de mening dat serieuze topics beter schoon kunnen blijven dus vanaf heden is dit de juiste plek.
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: verzamelpagina voor alle vetes ongein en troep
Leuk voorstel, maar ik denk dat het niet lang gaat duren voordat er bij de serieuse topics weer onzin en dergelijk wordt neergezet. Want je gaat niet van de ene topic die serieus is, naar deze topic omdat je ergens op wilt reageren, maar omdat het eigenlijk niets met dat onderwerp te maken heeft, maar gewoon een reactie op wat iemand heeft geschreven.Fred van Amersfoort wrote:Een grapje is leuk maar soms gaat het sarren en zieken inderdaad wat ver en gaat het een eigen leven leiden. Ik maak me daar absoluut schuldig aan. Toch deel ik wel de mening dat serieuze topics beter schoon kunnen blijven dus vanaf heden is dit de juiste plek.
Maar natuurlijk hoop ik dat het wel zo gaat. Dat je gewoon hier alle onzin en zo neer zet en de rest met rust laat.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
- Real name: Alexander Presman
Re: verzamelpagina voor alle vetes ongein en troep
Daarvoor bestaat er al lang een subforum "Flame".Fred van Amersfoort wrote:Een grapje is leuk maar soms gaat het sarren en zieken inderdaad wat ver en gaat het een eigen leven leiden. Ik maak me daar absoluut schuldig aan. Toch deel ik wel de mening dat serieuze topics beter schoon kunnen blijven dus vanaf heden is dit de juiste plek.