Gezocht
Plaats een soort van advertentie
Gezocht:
- speler met een rating rond de 1300
- moet garant staan voor ongeveer 15 punten
- gezellig een biertje drinken, van chinees houden en kunnen klaverjassen tijdens lange treinreizen telt allemaal als een pré
Geloof me, de aanmeldingen zullen binnenstromen. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Gezocht:
- gezellig een biertje drinken, van chinees houden en kunnen klaverjassen tijdens lange treinreizen telt allemaal als een pré
Geloof me, de aanmeldingen zullen binnenstromen. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
Maak je over mij geen zorgen, maar weet je nog betere spelers die nog een club zoeken zoals Schwarzman....GuidoB wrote:Niks voor jou, Martijn?
Ok bedankt.PeterHt wrote:Ik las in Hoofdlijn een advertentie van Schwarzman, dat hij nog een nieuwe club voor het komend seizoen zoekt...
Iedereen die interesse heeft kan zich aanmelden. Je zult dan wel horen of je goed genoeg bent en in de groep past. Maar als je Bennie wilt kunnen vervangen zul je wel een goede speler moeten zijn zoals je waarschijnlijk snapt en aardig wat punten moeten scoren, hoeveel is moeilijk te zeggen omdat je anders een druk legt op iedereen en iemand ook uit vorm kan zijn enz...Als je nog iemand weet horen we het graag....Nescio wrote:Plaats een soort van advertentie
Gezocht:
Geloof me, de aanmeldingen zullen binnenstromen.