Wat vinden we van het niveau van de club website?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Jameson

Wat vinden we van het niveau van de club website?

Post by Jameson »

Nu steeds meer verenigingen hun eigen website maken, ben ik toch benieuwd wat dammend Nederland van de verschillende website's vinden?
Klareveld

Post by Klareveld »

Ik vind de Hiltex site erg goed. Lekker veel partijen en analyses!

Ook Geleen is best aardig: lekker snel met nieuws. Vooral als Tijn er zelf bij betrokken is.
Karvinen

Post by Karvinen »

Klareveld wrote:Lekker veel partijen en analyses!
Die heeft Geleen ook, alleen staan ze op de (besloten) ledensitepagina [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Sorry jongens...
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Op dit moment is mijn favoriet www.damclub.nl van Schiedam, dankzij de weergaloze wedstrijdverslagen van Frits Luteyn.

een citaat:

"Hoewel mijn tegenstander veel tijd stopte in de opening komt er weinig uit. Hij kan mij een beetje treiteren met 11.44-39. Op 11...13-18 kan de ruil 12.28-22. Na 11...7-12 12.46-41 12-18 kan de ruil 27-22. Hij meende dat de opstelling met later 43-39 nodig was om een eventuele overval (met 14-20) tegen de witte korte vleugel te stoppen. Enige irritatie over dergelijk geklungel kan ik ik nauwelijks onderdrukken."
Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn »

Klareveld wrote:Ik vind de Hiltex site erg goed. Lekker veel partijen en analyses!

Ook Geleen is best aardig: lekker snel met nieuws. Vooral als Tijn er zelf bij betrokken is.
Suggereer je dat ik graag mijzelf de hemel in zie stijgen?
Helaas Klareveld, deze prachtige site is niet mijn werk, alle eer mag richting Karvinen.
Karvinen

Post by Karvinen »

Tijn wrote:
Klareveld wrote:Ik vind de Hiltex site erg goed. Lekker veel partijen en analyses!

Suggereer je dat ik graag mijzelf de hemel in zie stijgen?
Helaas Klareveld, deze prachtige site is niet mijn werk, alle eer mag richting Karvinen.
Niet alle eer...Gelukkig hebben we de luxe dat meerdere leden bijdragen leveren aan de site. Met name Dieter en Frank en nog een aantal andere leden dragen hun steentje bij!
Klareveld

Post by Klareveld »

Tijn wrote: Suggereer je dat ik graag mijzelf de hemel in zie stijgen?
Nee, ik maakte een compliment!

Niet zo snel denken dat ik het slecht bedoel. Het viel me gewoon op dat je HF uitslagen en partijen vlieensvlug on-line waren. Dat is goed. Dat is mooi. Daarom noemde ik de site oa bij de betere clubsites.
Dieter

Post by Dieter »

Klareveld wrote:
Tijn wrote: Suggereer je dat ik graag mijzelf de hemel in zie stijgen?
Nee, ik maakte een compliment!

Niet zo snel denken dat ik het slecht bedoel. Het viel me gewoon op dat je HF uitslagen en partijen vlieensvlug on-line waren. Dat is goed. Dat is mooi. Daarom noemde ik de site oa bij de betere clubsites.
Wij proberen in elk geval altijd actueel te zijn met informatie die betrekking heeft op spelers van onze club of de teamwedstrijden waarbij we als vereniging betrokken zijn.In de regel plaatsen we partijen in animatie binnen 24 uur op de site.
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

Ik vind dat de site van Witte van Moort de laatste tijd erg vooruit is gegaan. Als er wat is gebeurt staat het meestal dezelfde (of de dag erna) erop.

Er moet nog veel gebeuren bij de site, maar het begin is goed.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Ik vond de wedstrijdverslagen op www.damclubhiltex.nl altijd leuk om te lezen, maar sinds het incident tegen hijken staat er helemaal niets meer.
Post Reply