Halve Finale Groep 3 - Groep Jansen
Halve Finale Groep 3 - Groep Jansen
Wie mag met Gérard Jansen naar de finale?
-
- Hanco Elenbaas
Hein op 50 %? 8 van de 16 stemmen? Hein is hopeloos uit vorm en verschrikkelijk verliefd op een nieuwe vlam. Ik moet nog zien dat Hein het gaat redden. Onderschat Laurens niet!
Martijn 3 van de 16 stemmen is overoptimistisch. Als Tijn hier drie puntjes bijelkaar sprokkelt heeft hij het uitstekend gedaan.
Martijn 3 van de 16 stemmen is overoptimistisch. Als Tijn hier drie puntjes bijelkaar sprokkelt heeft hij het uitstekend gedaan.
Ach Hanco, je weet toch dat polls hier niet echt betrouwbaar zijn.....Hanco Elenbaas wrote:Hein op 50 %? 8 van de 16 stemmen? Hein is hopeloos uit vorm en verschrikkelijk verliefd op een nieuwe vlam. Ik moet nog zien dat Hein het gaat redden. Onderschat Laurens niet!
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
Lastige poule, Hein heeft inderdaad veel met schommelingen in z'n vorm te maken. Maar verliefdheid kan ook een stimulans zijn om beter te gaan presteren, dus ik schrijf hem nog zeker niet af voor een plaats. Toch ben ik een chauvinist en ga ik er van uit dat m'n clubgenote Tanya zich weer plaatst voor de finale.
everytime is a good time to take your time to have a good time
Kom op Dieter, je stemt toch zeker wel op Martijn toch?! Een ouder moet altijd vertrouwen in zijn eigen kroost hebben [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Dieter wrote:Hier zal het achter Jansen spannend worden. Hein lijkt een veilige keuze maar misschien zal het toch weer Gerrit worden of komt er hier een grote verrassing uit rollen?
ik stem hier nog even niet, eerst eens even twee ronden kijken.
Dan heb je toch wel zeker geen stem uitgebracht op deze poll he, want dit antwoord past niet bij de vraag [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]reiger56 wrote:Chub wordt 1e.
Ja, ik heb daar ook op Chub gestemd. (voor het geval ze geen 1e wordt) [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Karvinen wrote:Dan heb je toch wel zeker geen stem uitgebracht op deze poll he, want dit antwoord past niet bij de vraag [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]reiger56 wrote:Chub wordt 1e.
2.H. G. MeijerHiltexfan wrote:Tussenstand zondag 2 januari na 37 stemmen:
2.H. G. Meijer
32% [ 12 ]
3.Chub
21% [ 8 ]
4.Van Gortel
13% [ 5 ]
5.Fijn van Draat
10% [ 4 ]
6.Van der Stap
8% [ 3 ]
7.Van Hierden
8% [ 3 ]
8.Boom
2% [ 1 ]
9.De Voogd
2% [ 1 ]
10.Van der Kooij
0% [ 0 ]
Total Votes : 37
31% [ 15 ]
3.Chub
22% [ 11 ]
4.Van Gortel
14% [ 7 ]
5.Fijn van Draat
10% [ 5 ]
6.Van der Stap
8% [ 4 ]
Van Hierden
8% [ 4 ]
8.Boom
2% [ 1 ]
De Voogd
2% [ 1 ]
10.Van der Kooij
0% [ 0 ]
Total Votes : 48
Inmiddels heeft Martijn er al 5, dit weekend Boom en van der Stap remise en van wat ik hoorde van Martijn (partijen nog niet gezien) is dat Tijn twee keer vol voor de winst is gegaan. Hij had dan ook dit weekend 3 punten willen scoren om nog volop mee te doen in de groep.Hanco Elenbaas wrote:Hein op 50 %? 8 van de 16 stemmen? Hein is hopeloos uit vorm en verschrikkelijk verliefd op een nieuwe vlam. Ik moet nog zien dat Hein het gaat redden. Onderschat Laurens niet!