Een beslissing tot een bepaalde telling, speelwijze, spelregelwijziging zal m.i. altijd op democratische wijze moeten plaatsvinden.Eric van Dusseldorp wrote:Daar ben ik voor, als dat slotje dan ook komt op de plannen om de DT erdoor te drukken.Piet Bouma wrote:Op sommige fora is het gebruikelijk dat de webmaster een slotje zet, als hij/zij vindt dat het onderwerp uit ten treuren is behandeld.
De topics over de puntenoverwinning/plusjes etc. zijn bijzonder uitgekauwd.
Argumenten over en weer zijn misschien al tien keer aan de orde gekomen.
Is het niet tijd dat de webmaster er een eind aan maakt. [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
De deelnemers kunnen zich misschien dan ook eens in andere zaken verdiepen, zoals ledenwerving, sponsoring, PR e.d.
De discussie, die nu gevoerd wordt, voegt volgens mij weinig toe. Standpunten zijn duidelijk. Liggen uiteen. Niemand krijgt een meerderheid. (bekijkt de werkelijke meerderheid van dammend Nederland en ook de meerderheid van de topspelers dit forum wel eens???)
Initiatieven moeten m.i. maar op een andere plaats ontwikkeld worden.
Dus Alexander tijd voor een slotje, zodat men zich ook eens stort op andere onderwerpen!
Ook de Bondsraad is democratisch gekozen (al verschillen de meningen daar natuurlijk ook wel weer over).
De Bondsraad heeft denk ik ook wel bewezen dat er niet zomaar iets doorgedrukt wordt.
Dus Eric, aan die voorwaarde is voldaan.
En je zit er zelf nu ook bij, dus je kunt het democratische gehalte (als tegenstander [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] ) ook op peil houden.