Le vent nous portera

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Post Reply
Braintag

Le vent nous portera

Post by Braintag »

Ondanks alle tegenwind lijkt het me toch noodzakelijk hier iets te melden over de bedreigingen die H.Spanjer over de damwereld uitstort. Een kleine misstap van MD Wordt beantwoord met een inval een reeks aan bedreigingen. Vooral negeren deze feiten...
Gezellig

Post by Gezellig »

Inval?
Of gewoon visite.
Ik hoorde dat ze gedamd hebben.

Zit niet zo te demoniseren joh.
Braintag

Post by Braintag »

Gezellig wrote:Inval?
Of gewoon visite.
Ik hoorde dat ze gedamd hebben.

Zit niet zo te demoniseren joh.
hmmm, het wasb vast heeeel gezellig, dat was ook vast de reden dat Dolfing aangifte bij de politie heeft gedaan
Gezellig

Post by Gezellig »

Ja, Spanjer ging te snel weer weg. Dolfing wou nog een revanche.

Deze aangifte zal de weg van de meeste aangiftes gaan: de la in, en dan de prullenbak.
Braintag

Post by Braintag »

Gezellig wrote:Ja, Spanjer ging te snel weer weg. Dolfing wou nog een revanche.

Deze aangifte zal de weg van de meeste aangiftes gaan: de la in, en dan de prullenbak.
Flauw hoor. Dolfing voelde zich bedreigt. Dit bageteliseert de ongezellige gezelligaard maar even. Gezellig is duidelijk een vazal van spanjer. alle serieuze opmerkingen moeten met een flauwe kwinkslag beantwoord worden. Martin voelde zich bedreigd, en heeft hiervan aangifte gedaan. Spanjer blijkt een onschuldig puberaal zaakje niet te kunnen relativeren. Ik heb bewijzen van zijn bedreigingen, dus hou op met je gerelativeer Gezellig. Het is duidelijk in welk kamp je zit
Post Reply