INTERVIEW MET GUEST

Discussies over damsport (in het Nederlands)
anoniempje

Post by anoniempje »

Eric van Dusseldorp wrote:
anoniempje wrote:
Eric van Dusseldorp wrote: Wie zegt dat ik geen enkel gegrond vermoeden heb?
Lees de oude draden er nog maar eens over na, in plaats van als anonymus een beetje ruzie te lopen zoeken!
Wie denk je dan dat Guest is?
Ik heb daar een onderzoekje naar gedaan en ik kwam eenduidig op 1 persoon uit. Aan niet-anonieme posters die me dat via de Pb verzochten, heb ik dat onderzoekje gemaild.
Ik heb zelf zijn naam hier nooit op het prikbord gezet, wel is zijn naam hier dikwijls genoemd. Kijk nog maar eens naar oude draden!
Dus als jij een onderzoekje naar de identiteit van iemand op internet doet, dan kun jij op grond van dat individuele onderzoekje haar of zijn identiteit achterhalen? Tja...
Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp »

anoniempje wrote:
Eric van Dusseldorp wrote:
anoniempje wrote: Wie denk je dan dat Guest is?
Ik heb daar een onderzoekje naar gedaan en ik kwam eenduidig op 1 persoon uit. Aan niet-anonieme posters die me dat via de Pb verzochten, heb ik dat onderzoekje gemaild.
Ik heb zelf zijn naam hier nooit op het prikbord gezet, wel is zijn naam hier dikwijls genoemd. Kijk nog maar eens naar oude draden!
Dus als jij een onderzoekje naar de identiteit van iemand op internet doet, dan kun jij op grond van dat individuele onderzoekje haar of zijn identiteit achterhalen? Tja...
[img]images/smilies/icon_question.gif[/img] Ik begrijp de strekking van bovenstaande volzin niet.
Vraagje

Post by Vraagje »

Van de UPDB-site:

Wouter van Beek wint toss, maarrrrrr…..

Na het reguliere damkampioenschap van de UPDB was een herkamp van 2 partijen noodzakelijk tussen Wouter van Beek en Arne van Mourik om uit te maken wie zich officieel provinciaal damkampioen mocht noemen. Inmiddels zijn deze duels afgewerkt die beiden in remise zijn geeindigd.

De toss wees Wouter van Beek als gelukkige aan en is daarmee officieel damkampioen van de provincie Utrecht! Vanaf deze plaats hartelijk gefeliciteerd! Maar omdat de Utrechter in februari voor zijn werkzaamheden in Afrika aanwezig moet zijn, heeft hij te kennen gegeven zich terug te trekken uit de halve finales NK, die altijd in januari en februari plaatsvinden. Van Beek gunt dus de eer aan van Mourik om voor de UPDB uit te komen, die gretig op het aanbod inging.

Heeft de potentiële guest zich in elk geval niet voor niks afgemeld. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
De meest gehate dammer allertijden.
Post Reply