Dankje Steenslag! Je Zwart & Wit is onderweg
Maar ik weet dat ik aan die jongens niet tippen kan, dat geeft niet, ik geniet er wel van van de diepgang die ze aan de dag leggen.
Tijdens een analyse van een scherpe opening met Menno de Block kwamen we op deze stand uit, waarin wit wint met een originele Coup Royal!
Kosmos wrote:Dankje Steenslag! Je Zwart & Wit is onderweg
Maar ik weet dat ik aan die jongens niet tippen kan, dat geeft niet, ik geniet er wel van van de diepgang die ze aan de dag leggen.
Tijdens een analyse van een scherpe opening met Menno de Block kwamen we op deze stand uit, waarin wit wint met een originele Coup Royal!
31-27????
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
31-27????
Een langgerekte monotone toeter schalt:
Pweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Hier de stand van Hans Jansen -Gerlof Kolk. Jansen heeft zojuist 34-30 afgespeeld en er volgde 23-29! Jansen speelde nog 30-25 en liep in een comibinatie. Wie hem ziet mag het zeggen.
DJBAMI wrote:Hier de stand van Hans Jansen -Gerlof Kolk. Jansen heeft zojuist 34-30 afgespeeld en er volgde 23-29! Jansen speelde nog 30-25 en liep in een comibinatie. Wie hem ziet mag het zeggen.
Deze twee standen (plus nog 2!) trof ik tot mijn niet geringe vreugde aan in De Huizumer, clubblad onder redactie van Nagelslag, in een artikel van 3-om-1-specilist Erwin Heslinga.