Nk sneldammen

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie wordt er Nederlands kampioen sneldammen?

Poll ended at Sun Jun 13, 2004 16:18

A. van de Weteringh
3
6%
A. P. J. van Berkel
5
9%
M. Knipper
0
No votes
R. Mooser
0
No votes
T. Goedemoed
6
11%
M. Barkel
9
17%
S. Winkel
1
2%
J. van den Akker
7
13%
H. Klarenbeek
4
7%
P. J. Hoogteijling
2
4%
R. W. Heusdens
1
2%
E. Prosman
10
19%
J. de Leeuw
1
2%
W. van der Kooij
0
No votes
N. Kuijvenhoven
1
2%
R. Koetsier
2
4%
G. Kolk
2
4%

Total votes: 54

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

hans andriessen wrote:
FDA wrote:Waar staat frerik Andriessen? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Die poll slaat op de A-categorie, jochie.
Zie jij maar dat je de finale haalt bij de pupillen [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Ik voorspel een tweede plaats in de tweede finalegroep...
Heaven is no location, but a state of mind
hans andriessen

Post by hans andriessen »

Kosmos wrote: Ik voorspel een tweede plaats in de tweede finalegroep...
En wie wordt er dan pupillenkampioen?
Kosmos

Post by Kosmos »

hans andriessen wrote:
Roel Boomstra
hans andriessen

Post by hans andriessen »

Kosmos wrote:
hans andriessen wrote:
Roel Boomstra
Geen Fries [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
DJBAMI

Post by DJBAMI »

Ik heb tegen degene die deze poll is begonnen gevraagd waarom ik er niet bij sta, maar krijg geen antwoord. Ontwijk je de vraag?? Ik eis onmiddelijk een verklaring natuurlijk! Ook anderen kunnen misschien eens mee speculeren waarom Kolk er niet tussen staat. Ga je gang en gooi het eruit. Niet goed genoeg, te Fries, Damhunk misschien??? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
IK HOOR HET NOG WEL
Kosmos

Bami

Post by Kosmos »

DJBAMI wrote:Ik heb tegen degene die deze poll is begonnen gevraagd waarom ik er niet bij sta, maar krijg geen antwoord. Ontwijk je de vraag?? Ik eis onmiddelijk een verklaring natuurlijk! Ook anderen kunnen misschien eens mee speculeren waarom Kolk er niet tussen staat. Ga je gang en gooi het eruit. Niet goed genoeg, te Fries, Damhunk misschien??? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
IK HOOR HET NOG WEL
Maakt te veel blunders.
Vreet teveel bami.
Draait teveel Teeuwen
Denkt dat Zeppelins hoger vliegen dan de Maan.
Slechts bezig met werk, studie en meiden.
Etc.
Etc.
Blabla
Ajax-fan

Post by Ajax-fan »

DJBAMI wrote:Ik heb tegen degene die deze poll is begonnen gevraagd waarom ik er niet bij sta, maar krijg geen antwoord. Ontwijk je de vraag?? Ik eis onmiddelijk een verklaring natuurlijk! Ook anderen kunnen misschien eens mee speculeren waarom Kolk er niet tussen staat. Ga je gang en gooi het eruit. Niet goed genoeg, te Fries, Damhunk misschien??? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
IK HOOR HET NOG WEL
Moest dr een paar kiezen omdat je niet meer dan een aantal mense dr tussen mag zetten. Misschien had ik jou dan ipv iemand anders moete doen, maar goed dat is nu ook geregeld. Had ook eerst de geplaatsten gedaan, dan de kampioen v/d provincies zover ze een beetje konden dammen en dan nog een paar "bekenden/NK-gangers". En jij was 3e dus daarom stond je dr in eerste instantie nog nie tussen. [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
DE_PRUTSER

Post by DE_PRUTSER »

Ajax-fan wrote:
IK HOOR HET NOG WEL
Moest dr een paar kiezen omdat je niet meer dan een aantal mense dr tussen mag zetten. Misschien had ik jou dan ipv iemand anders moete doen, maar goed dat is nu ook geregeld. Had ook eerst de geplaatsten gedaan, dan de kampioen v/d provincies zover ze een beetje konden dammen en dan nog een paar "bekenden/NK-gangers". En jij was 3e dus daarom stond je dr in eerste instantie nog nie tussen. [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
als Marino het niet word word het gerlof en anders heb je nog sven ook.

jammer dat het sneldamkampioenschap van nederland niet meer word gespeeld westerhaar zou met twee vingers in de neus kamp van ned worden reden in het verleden hebben ze dat meerdere keren bewezen.

nu al drie finalisten in de nk marino sven en gerlof dan praten we nog niet eens over de andere kanjers die zeker niet zouden misstaan in de halve fin van ned. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
DE_PRUTSER

Post by DE_PRUTSER »

DE_PRUTSER wrote:
Ajax-fan wrote:
IK HOOR HET NOG WEL
als Marino het niet word word het gerlof en anders heb je nog sven ook.

jammer dat het sneldamkampioenschap van nederland niet meer word gespeeld westerhaar zou met twee vingers in de neus kamp van ned worden reden in het verleden hebben ze dat meerdere keren bewezen.

nu al drie finalisten in de nk marino sven en gerlof dan praten we nog niet eens over de andere kanjers die zeker niet zouden misstaan in de halve fin van ned. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
10 tallen voor de liefhebbers
Vengaboy

Post by Vengaboy »

Dank je Jan
......door politie en dominee geweerd.....
DJBAMI

Post by DJBAMI »

Ok ik zie nu ook dat ik er bij sta, en Tjalling bedankt voor het aantal correcte redenen waarom ik er eerst niet bij stond! TOP!!!
Jammer dat je er trouwens niet was in Huizum, was gezellig. Jan, jij kan zelfg ook wel een aardig potje sneldammen, nix voor jou om het nog s te proberen??

Ps. Eet te veel Bami is correct, maar wel een positief iets.
JE KAN NOOIT TEVEEL BAMI ETEN..................

Ja daarna misschien ff boven de plee hangen (zie foto)
MonestrySoul

Post by MonestrySoul »

En wie is er NK geworden????
Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn »

Categorie A: Erno Prosman
Dames: Tanja Chub (4e Mei Jhi Wu!)
Junioren: Bennie Provoost (na barrage met Jasper Lemmen)
Aspiranten: Mike Koopmanschap

Meer weet ik niet..
Ruurd Wuestman

Post by Ruurd Wuestman »

Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Ruurd Wuestman wrote:www.kndb.nl
klasse!
Post Reply