Heb je daar ervaring mee Arjen?Arjen de Mooij wrote:Ja, als vrouwen eenmaal een man aan de haak hebben geslagen, dan laten ze zich volledig verslonzen. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Gezellig wrote: http://www.vmp.cz/archiv/images/akce200 ... olkova.jpg

Wie wint Salou 2004?
- Hanco Elenbaas
Re: Geile partij Kees (topnotering)
Vraag me hier af wie het zwakste geslacht is?? Ik denk dat de dames echt met dammen bezig zijn. Wel slimmer natuurlijk.Kosmos wrote:Kosmos wrote:Zou kees ooit hardhandiger afgemaakt zijn?Dit zetje is veel minder hardhandig natuurlijk dan een positionele nederlaag in 15 zetten!!!tantekaatje wrote:
Fragment uit de partij Kees Thijssen - N. Jankovskaja van een jaar geleden, ook in Salou.
Hier speelde Kees 43-38 en werd geheel met de zweep afgemaakt....Dus het kan nog hardhandiger........Hij vertelde dat hij deze vrouw heel mooi vindt en dan krijg je dit............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Arjen de Mooij
Nee Hanco, zulks is slechts een grapje.Hanco Elenbaas wrote:Heb je daar ervaring mee Arjen?Arjen de Mooij wrote:Ja, als vrouwen eenmaal een man aan de haak hebben geslagen, dan laten ze zich volledig verslonzen. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Gezellig wrote: http://www.vmp.cz/archiv/images/akce200 ... olkova.jpg
-
Zou je wel gaan denken.....Maar ondanks al die handicaps toch zoveel titels binnen halen.....Zeer uitzonderlijk en zegt ook iets over de tegenstand......Ik denk dat Hanco gelijk krijgt en dat hij een beetje op "De Kannibaal" gaat lijken........ [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]steenslag wrote:Ach so. Dankzij dit informatieve forum kan ik me nu een beeld vormen van de persoon Kees Thijssen. Een dammer die steevast verliest van vrouwen, kleine jongens efficiënt billenkoek geeft en tegen topspelers zijn vingers in ongebruikelijke lichaamsopeningen steekt.