Wie wint Salou 2004?

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie wint Salou 2004?

Kees Thijssen
20
48%
Milshin
1
2%
Amrillaev
2
5%
Bas Messemaker
0
No votes
Michiel Kloosterziel
2
5%
Ron Heusdens
1
2%
Schwarzman
4
10%
Gantwarg
2
5%
Teun de Kluyver
10
24%

Total votes: 42

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Arjen de Mooij wrote:
Ja, als vrouwen eenmaal een man aan de haak hebben geslagen, dan laten ze zich volledig verslonzen. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Heb je daar ervaring mee Arjen?
toppertje

Re: Geile partij Kees (topnotering)

Post by toppertje »

Kosmos wrote:
Kosmos wrote:Zou kees ooit hardhandiger afgemaakt zijn?
tantekaatje wrote: Image

Fragment uit de partij Kees Thijssen - N. Jankovskaja van een jaar geleden, ook in Salou.
Hier speelde Kees 43-38 en werd geheel met de zweep afgemaakt....Dus het kan nog hardhandiger........Hij vertelde dat hij deze vrouw heel mooi vindt en dan krijg je dit............ Image Image Image Image Image Image Image
Dit zetje is veel minder hardhandig natuurlijk dan een positionele nederlaag in 15 zetten!!!
Vraag me hier af wie het zwakste geslacht is?? Ik denk dat de dames echt met dammen bezig zijn. Wel slimmer natuurlijk.

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij »

Hanco Elenbaas wrote:
Arjen de Mooij wrote:
Ja, als vrouwen eenmaal een man aan de haak hebben geslagen, dan laten ze zich volledig verslonzen. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Heb je daar ervaring mee Arjen?
Nee Hanco, zulks is slechts een grapje.
tantekaatje

Post by tantekaatje »

steenslag wrote:Ach so. Dankzij dit informatieve forum kan ik me nu een beeld vormen van de persoon Kees Thijssen. Een dammer die steevast verliest van vrouwen, kleine jongens efficiënt billenkoek geeft en tegen topspelers zijn vingers in ongebruikelijke lichaamsopeningen steekt.
Zou je wel gaan denken.....Maar ondanks al die handicaps toch zoveel titels binnen halen.....Zeer uitzonderlijk en zegt ook iets over de tegenstand......Ik denk dat Hanco gelijk krijgt en dat hij een beetje op "De Kannibaal" gaat lijken........ [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Post Reply