Tijn wrote:Ahja, je valt meer op types als Goloebjeva?!
Nee, absoluut niet!
Maar Kees Thijssen vond Goloebjeva niet onaantrekkelijk, dus er is nog hoop voor Zoja.
Henk Fokkink is ook een groot fan van Goloebjeva. Ik heb de weddenschap met Henk gemakkelijk gewonnen, doordat Tamara de match met Goloebjeva won.
Ik ben een beetje te oud voor meisjes als Tamara, Tijn, maar ik vind Tamara inderdaad een grappig grietje. Ik heb een paar jaar geleden een hele geile dampartij met haar gespeeld, daar zal het door komen!
Verder is het volgens mij voor het damspel een voortreffelijke zaak als vrouwen kunnen meedraaien in de top!
Is Tamara niets voor De Vaste Zet? Ze is denk ik sterker dan Olga. En als ze het nog niet is, dan wordt ze het wel met Joeri Tsjertok en Alexander Georgiev steeds in de buurt.
Dan hoop ik niet voor Kees dat hij tegen Tanja moet spelen. Ik ben bang dat Kees geen geile partijen kan spelen en verliest....Hij heeft in het verleden vaker geile partijen verloren......
Kees heeft Tamara wel eens heel geil gegrepen in het Bijlmertoernooi, binnen 25 zetten schijfwinst.
En Tanja werd door Kees vastgebonden in de gewonnen wedstrijd tegen Schiedam, een paar maanden geleden, dus maak je geen zorgen tante.
Maar welke geile partijen bedoel je, die Kees verloren heeft??
Ik ben een beetje te oud voor meisjes als Tamara, Tijn, maar ik vind Tamara inderdaad een grappig grietje. Ik heb een paar jaar geleden een hele geile dampartij met haar gespeeld, daar zal het door komen!
Verder is het volgens mij voor het damspel een voortreffelijke zaak als vrouwen kunnen meedraaien in de top!
Is Tamara niets voor De Vaste Zet? Ze is denk ik sterker dan Olga. En als ze het nog niet is, dan wordt ze het wel met Joeri Tsjertok en Alexander Georgiev steeds in de buurt.
Ufa is wel erg ver weg voor de nederlandse competitie maar wie weet, je moet toch wat als de lokale top kiest voor gezelligheid.
Van der Vaart naar Fortuna Sittard, gewoon voor de gezelligheid joh.
Kees heeft Tamara wel eens heel geil gegrepen in het Bijlmertoernooi, binnen 25 zetten schijfwinst.
En Tanja werd door Kees vastgebonden in de gewonnen wedstrijd tegen Schiedam, een paar maanden geleden, dus maak je geen zorgen tante.
Wat ik mij zo snel kan herinneren was vorig jaar in Salou tegen Jankovskaja...........Die bond Kees duidelijk vast en greep hem.......Maar ja, Kees heeft zich nu voorgenomen dammen en geilheid gescheiden te houden, voorzover dat tenminste mogelijk is...... [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Wat ik mij zo snel kan herinneren was vorig jaar in Salou tegen Jankovskaja...........Die bond Kees duidelijk vast en greep hem.......Maar ja, Kees heeft zich nu voorgenomen dammen en geilheid gescheiden te houden, voorzover dat tenminste mogelijk is...... [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Helaas kon ik met Google geen foto van Ludmilla Volkova vinden, maar ik herinnerde mij een verliespartij van Kees tegen Volkova, waarbij Kees na 15 zetten verloren staat! Op de voorkamnt van Het Damspel stond wel eens een scanwaardige foto van Jeroen - Ludmilla...
Deze partij past perfect bij de aangehaalde thematiek over geile dampartijen, al zou ik graag spreken van welllustige dampartijen tijdens dit matinee.
Kosmos wrote:Helaas kon ik met Google geen foto van Ludmilla Volkova vinden, maar ik herinnerde mij een verliespartij van Kees tegen Volkova, waarbij Kees na 15 zetten verloren staat! Op de voorkamnt van Het Damspel stond wel eens een scanwaardige foto van Jeroen - Ludmilla...
Deze partij past perfect bij de aangehaalde thematiek over geile dampartijen, al zou ik graag spreken van welllustige dampartijen tijdens dit matinee.