Eric van Dusseldorp wrote:Al jarenlang vind ik V. Milsjin de sterkste niet-klassespeler ter wereld. De partij tegen Schwarzmann bewijst dat.
Of denkt iemand er anders over?
Ja, ik heb daar een totaal andere mening over. Maar dat zal wel komen doordat zijn manier van spelen mij totaal niet aanspreekt. Wat Schwarzman gedacht heeft toen hij 39-34??? speelde is raadselachtig. Zo'n enorme fout heb ik hem nog niet eerder zien maken.
Eric van Dusseldorp wrote:Al jarenlang vind ik V. Milsjin de sterkste niet-klassespeler ter wereld. De partij tegen Schwarzmann bewijst dat.
Ja, ik heb daar een totaal andere mening over. Maar dat zal wel komen doordat zijn manier van spelen mij totaal niet aanspreekt. Wat Schwarzman gedacht heeft toen hij 39-34??? speelde is raadselachtig. Zo'n enorme fout heb ik hem nog niet eerder zien maken.
Begrijp je wel wat ik bedoel, Wieger? Volgens mij verschillen we niet zo van mening over Milsjin. De "sterkste niet-klassespeler" is niet complimenteus bedoeld. Wat ik wilde zeggen is: volgens mij is Milsjin de sterkste ter wereld in de categorie defensieve uitvreters.
Na 42-38 ipv 39-34 is er niks aan de hand.
Ik vind Milsjin ook een weinig aansprekende stijl hebben.
Eric van Dusseldorp wrote:Begrijp je wel wat ik bedoel, Wieger? Volgens mij verschillen we niet zo van mening over Milsjin. De "sterkste niet-klassespeler" is niet complimenteus bedoeld. Wat ik wilde zeggen is: volgens mij is Milsjin de sterkste ter wereld in de categorie defensieve uitvreters.