Opvallende dingen Nk meisjes
Opvallende dingen Nk meisjes
Wat mij vooral opvalt is de hoge klassering van heike verheul bij de aspiranten. Gedeeld 2e plaats voor een eerstejaars pupil is buitengewoon goed! Heeft iemand misschien partijen van het NK?
Als U nog andere opvallende dingen weet, zet het hier maar neer [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
irritante ouders zijn ook weer aanwezig op het NK meisjes [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ook opvallend het matig presteren van sommige meisjes van de Centrale Meises Training [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Ook opvallend het matig presteren van sommige meisjes van de Centrale Meises Training [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Wellicht niet opvallend, maar zuslief doet het erg goed!FDA wrote:Als U nog andere opvallende dingen weet, zet het hier maar neer [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Dat wisten we van te voren al! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]kneeltje wrote:Wellicht niet opvallend, maar zuslief doet het erg goed!FDA wrote:Als U nog andere opvallende dingen weet, zet het hier maar neer [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Degenen met de dam-genen
Van wie hebben jullie toch die dam-genen geërfd, Frerik, Laura en Vicky?FDA wrote:Dat wisten we van te voren al! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]kneeltje wrote:Wellicht niet opvallend, maar zuslief doet het erg goed!FDA wrote:Als U nog andere opvallende dingen weet, zet het hier maar neer [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
-
Re: Degenen met de dam-genen
Volgens Guido niet van mij. Dat is "algemeen bekend" [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote: Van wie hebben jullie toch die dam-genen geërfd, Frerik, Laura en Vicky?
- Hanco Elenbaas
Guido kun je natuurlijk niet serieus nemen, maar ik zag Joost ook eens iets schrijven in die richting. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Dan moeten het dus wel Indische damgenen zijn, Hans.hans andriessen wrote:Volgens Guido niet van mij. Dat is "algemeen bekend" [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote: Van wie hebben jullie toch die dam-genen geërfd, Frerik, Laura en Vicky?
Judith Fritschy uit Amstelveen presteert heel opvallend!
-
Dus (?) moeten we Joost ook niet serieus nemen?Hanco Elenbaas wrote:Guido kun je natuurlijk niet serieus nemen, maar ik zag Joost ook eens iets schrijven in die richting. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Dan moeten het dus wel Indische damgenen zijn, Hans.hans andriessen wrote:Volgens Guido niet van mij. Dat is "algemeen bekend" [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote: Van wie hebben jullie toch die dam-genen geërfd, Frerik, Laura en Vicky?
Judith Fritschy uit Amstelveen presteert heel opvallend!
Judith logeert in hetzelfde pension als Laura !
-
Hee, Frerik.
Gaat Mei-Jhi jouw record van 100% evenaren?
Wie kan haar nou nog een punt afsnoepen?
Opvallend: in 1 jaar 2 maal het absolute record (gevestigd en geëvenaard). Dat belooft wat volgend jaar bij de aspiranten [img]images/smilies/new_2gunsfiring_v1.gif[/img]
Gaat Mei-Jhi jouw record van 100% evenaren?
Wie kan haar nou nog een punt afsnoepen?
Opvallend: in 1 jaar 2 maal het absolute record (gevestigd en geëvenaard). Dat belooft wat volgend jaar bij de aspiranten [img]images/smilies/new_2gunsfiring_v1.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
LAURA KAMPIOEN!!!!!!!!!! [img]images/smilies/new_bdaysmile.gif[/img] [img]images/smilies/new_bdaysmile.gif[/img] [img]images/smilies/new_bdaysmile.gif[/img] [img]images/smilies/new_bdaysmile.gif[/img] HOERA!!
-
Ja, leuk zeg. Daar moesten mijn vrouw en ik wel erg om lachen. Als je eens wist hoe moeilijke eters ze zijn.......teejow wrote:Zal het misschien aan het eten liggen wat ze krijgen, dat ze het zo goed doen? [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote:Van wie hebben jullie toch die dam-genen geërfd, Frerik, Laura en Vicky?
Maar toch sla je wel de spijker op zijn kop. Een goed leefpatroon is erg belangrijk voor het goed spelen van een toernooi: slapen, eten, drinken, ontspannen. Dat heeft Stoop je vast ook wel verteld. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Maar, ja. Toch ook die genen ...... [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Moeilijk of niet, ze eten iets, en dan zal daar wel doping in zitten?!?! En misschien zitten er wel verboden middelen in de colaflesjes die de kids meekrijgen... [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]hans andriessen wrote:Ja, leuk zeg. Daar moesten mijn vrouw en ik wel erg om lachen. Als je eens wist hoe moeilijke eters ze zijn.......teejow wrote:Zal het misschien aan het eten liggen wat ze krijgen, dat ze het zo goed doen? [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Kosmos wrote:Van wie hebben jullie toch die dam-genen geërfd, Frerik, Laura en Vicky?
Maar toch sla je wel de spijker op zijn kop. Een goed leefpatroon is erg belangrijk voor het goed spelen van een toernooi: slapen, eten, drinken, ontspannen. Dat heeft Stoop je vast ook wel verteld. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Maar, ja. Toch ook die genen ...... [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]