Webwinkel KNDB onbereikbaar

Post Reply
LastigeKnul
Real name: Eric van t Hof

Webwinkel KNDB onbereikbaar

Post by LastigeKnul »

Op 6 maart heb ik geprobeerd om een aantal artikelen te bestellen bij de webwinkel van de KNDB. Dit leverde helaas alleen technische foutmeldingen op. Ik heb het geprobeerd met Chrome en met Edge, zonder resultaat. Cookies weggegooid, maar geen enkele verbetering.

Omdat ik hetzelfde probleem ongeveer een half jaar geleden ook had, heb ik wederom contact gezocht met de beheerder van de webwinkel. Destijds is het met veel handen en voeten uiteindelijk gelukt om een bestelling door te geven. En de materialen werden vervolgens zonder problemen thuisbezorgd.

Nu lukt het me echter niet om deze problemen op te lossen. Ik heb de beheerder op 6 maart per e-mail benaderd, maar tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Vandaag heb ik hem gebeld, maar de telefoon werd niet opgenomen.

Er zullen ongetwijfeld goede verklaringen zijn voor deze merkwaardige gang van zaken. Maar ik vind het een slechte zaak voor de dambond en de damsport dat het praktisch onmogelijk is om iets te bestellen bij de officiële webwinkel van de KNDB.

Ik weet niet of dit bericht wordt gelezen door iemand van het bestuur van de KNDB, maar in dat geval zou ik willen adviseren om de webwinkel ergens anders onder te brengen. De kwaliteit en dienstverlening van de huidige webwinkel zijn ver beneden de maat.
LastigeKnul
Real name: Eric van t Hof

Re: Webwinkel KNDB onbereikbaar

Post by LastigeKnul »

Het vervolg. Vandaag ontving ik een factuur voor mijn per e-mail geplaatste bestelling. Dat is dus weer gelukt. Ook heb ik de beheerder op zijn verzoek een beschrijving gegeven van de foutmelding die ik krijg als ik via de website probeer te bestellen. Ik hoop dat hij het kan oplossen.
Post Reply