Geachte dammers,
Afgelopen zomer ben ik op 52-jarige leeftijd begonnen met dammen. Mijn voorkennis was vrijwel nihil.
Ik ben begonnen met het doorwerken van al het trainingsmateriaal dat gratis beschikbaar is op https://dammentor.damz.nl/Themes.aspx. Dit omvat:
- Damcursus voor beginners
- Opleiding tot het Van der Wal-diploma
- Opleiding tot het Wiersma-diploma
- Training op slagzetjes
Dit was dus allemaal online op een website. Daarna ben ik ik het bezit gekomen van een ruim 20 jaar oude map "Opleiding tot het Sijbrands-diploma - Niveau 3." Deze heb ik helemaal grondig doorgewerkt.
Maar nu wil ik dus verder met mijn zelfstudie. Het probleem daarbij is dat niet al het materiaal van de "Dam Training - KNDB" nog te koop is in de webwinkel https://www.raindroptime.com/checkers-and-draughts.html. Alles wat er nog beschikbaar is, heb ik aangeschaft, maar niet meer te koop zijn:
- Werkboek bij Sijbrands-opleiding - Niveau 3
- Werkboek bij Roozenburg-opleiding - Niveau 4
Wanneer iemand één of beide werkboeken nog ergens in een kast heeft liggen, dan zou ik die graag tegen betaling overnemen!
In september vorig jaar heb ik hierover al contact gezocht met zowel het bondsbureau als de webwinkel zelf. Mij werd bevestigd dat deze materialen zijn uitverkocht en ook niet meer in die vorm zullen worden uitgegeven. Wel wordt gewerkt aan het omzetten van het materiaal naar goedkopere A4-boekjes. De verwachting was (in september) dat de nieuwe boekjes in het najaar van 2019 aangeboden zouden kunnen worden. Aangezien ik hier verder niets meer over heb vernomen en er ook niets over is gepubliceerd, vermoed ik dat die planning niet is gehaald.
Nogmaals: graag zou ik de ontbrekende werkboeken tegen betaling overnemen. Verder houd ik mij aanbevolen voor andere tips!
Vriendelijke groeten,
Eric van 't Hof

Dam Training - KNDB
-
- Real name: Eric van t Hof
-
- Real name: Eric van t Hof
Re: Dam Training - KNDB
Mijn oproep was succesvol! Binnen een uur kreeg ik een bericht van iemand die de werkboeken nog heeft en aan mij wil verkopen