fredje wrote:De brutaalste zal wel winnen, dus..... Saskia.
Woehahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Saskia brutaal???
Welnee, Saskia is een bescheiden, beleefd meisje.
Neem dan haar vriendin Irene, die is de brutaalste.
Zet je in op Irene?
Saskia is de vereenzelviging van liefzijn en verlegenheid.
Ik had al haar getipt als finalekandidaat bij de aspiranten (wat ze nog bijna waarmaakte ook zelfs!) en heb het volste vrouwen dat ze dit NK met een kampioenschap afsluit!
De vrouwelijke belofte voor de toekomst!
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
ZevenInEenKlap wrote:Saskia is de vereenzelviging van liefzijn en verlegenheid.
Ik had al haar getipt als finalekandidaat bij de aspiranten (wat ze nog bijna waarmaakte ook zelfs!) en heb het volste vrouwen dat ze dit NK met een kampioenschap afsluit!
De vrouwelijke belofte voor de toekomst!
Volste vrouwen?
Freudiaanse typfout?
Last edited by Kosmos on Tue May 11, 2004 23:44, edited 1 time in total.
Hahaha, die is te mooi om te wijzigen:)
Wat een vertyping, schitterend...
Mijn hersenen gaan te snel voor mijn handen, en mijn diepere gevoelens lekken vast en zeker door. Hehe.
Ik ga me even in een hoekje zitten schamen.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
ZevenInEenKlap wrote:Hahaha, die is te mooi om te wijzigen:)
Mijn hersenen gaan te snel voor mijn handen, en mijn diepere gevoelens lekken vast en zeker door. Hehe.
Handjes boven tafel, Bart!
Weet wanneer je een grap moet laten bezinken.....
Dit commentaar doet af aan haar humoristische potentie...
Handjes boven tafel, Bart!
Weet wanneer je een grap moet laten bezinken.....
Dit commentaar doet af aan haar humoristische potentie...
Ok, ik zal geen grapjes meer maken, maar mijn ernstige natuur weer laten spreken...
Kosmos, ik bedoel dat Saskia op het dambord verreweg de brutaalste is.
Rianka zegt bij elke zet sorry! Nee geef mij maar "brutale meiden" op het dambord!
fredje wrote:Kosmos, ik bedoel dat Saskia op het dambord verreweg de brutaalste is.
Rianka zegt bij elke zet sorry! Nee geef mij maar "brutale meiden" op het dambord!
En jij weet precies hoe ik dam?? Ik heb het met Saskia erover gehad vorige week over risico's nemen... En ik denk dat ik iets brutaler ben dan Saskia... Beter gezegd. Ik neem veel meer risico..
En je weet dus ook hoe Jet Kok, Judith Fritschy en Carlijn dammen..
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Hmm Fredje hier ben ik het voor het eerst in tijden met Damkoningin eens.
Hoe komt U in vredesnaam op het idee dat Saskia het brutaalste speelt?
Wel eens partijen van haar bekeken?
Dit wil niet zeggen dat ze niet goed speelt integendeel maar de brutaalste?
NEE [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik zie Rianka nog wel eens een flankspelpartij spelen bij Saskia is het altijd klassiek..
ktarinus wrote:Hmm Fredje hier ben ik het voor het eerst in tijden met Damkoningin eens.
Hoe komt U in vredesnaam op het idee dat Saskia het brutaalste speelt?
Wel eens partijen van haar bekeken?
Dit wil niet zeggen dat ze niet goed speelt integendeel maar de brutaalste?
NEE [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik zie Rianka nog wel eens een flankspelpartij spelen bij Saskia is het altijd klassiek..
Nee hoor, Kat hakt zoveel dat het nooit tot gesloten klassiek komt. Daarvoor is de stand allang weer opengebroken.
Toch wist je van kat te winnen niet Bert? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Nee hoor, Kat hakt zoveel dat het nooit tot gesloten klassiek komt. Daarvoor is de stand allang weer opengebroken.
Toch wist je van kat te winnen niet Bert? [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Kat moest dagenlang huilen na zijn onnodige nederlaag!
fredje wrote:Kosmos, ik bedoel dat Saskia op het dambord verreweg de brutaalste is.
"Rianka zegt bij elke zet sorry!" Waar baseer je dat op Fredje? Ik ben t namelijk niet met je eens.