Wie wordt er Nederlands Kampioen junioren bij de meisjes?
-
- Real name: Irene Stegeman
Wie wordt er Nederlands Kampioen junioren bij de meisjes?
Kies uw favoriet..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] (het wordt gehouden van 20-22 mei in Heino)
Ik ga zelf voor Saskia Veltman
Ik ga zelf voor Saskia Veltman
Last edited by Damkoningin on Tue May 18, 2004 18:16, edited 2 times in total.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Ik ga voor de klassieke meesteres ( Saskia ) . Ik denk dat ervaring een belangrijke rol speelt. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
-
Een echte vrouwmeesterlijke stijl heeft Saskia [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Dutta_Ya wrote:Ik ga voor de klassieke meesteres ( Saskia ) . Ik denk dat ervaring een belangrijke rol speelt. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
-
Irene word vast kampioen, die troeft al haar medestanders af met haar hoogstaande Westerhaarse invloed [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
mn zus heeft t nog nooit gered terwijl ze dr elke keer dichtbij zat. Die kan gewoon de druk nie aan dus ga ik voor saskia. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] Die heeft tenslotte ook een hele goede halve finale bij de jongens gespeeld zij stemde ook nie op mij bij de aspirante [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Sow, wat een vertrouwe [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]MonestrySoul wrote:Irene word vast kampioen, die troeft al haar medestanders af met haar hoogstaande Westerhaarse invloed [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Dank je [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Rianka en Theo in love
Zozo, dat lijkt op een spannende nek-aan-nek-race tussen de oude rivalen Saskia en Rianka uit te lopen...
Zal het nu een voordeel (zelfvertouwen) of een nadeel (gedachten afgeleid) zijn dat Rinaka verkering heeft met Theo Meurs?
Ik vind het wel een perfect koppel trouwens!
Zal het nu een voordeel (zelfvertouwen) of een nadeel (gedachten afgeleid) zijn dat Rinaka verkering heeft met Theo Meurs?
Ik vind het wel een perfect koppel trouwens!
Heaven is no location, but a state of mind
Altijd fijn, die steun van je familie....Ajax-fan wrote:mn zus heeft t nog nooit gered terwijl ze dr elke keer dichtbij zat. Die kan gewoon de druk nie aan dus ga ik voor saskia. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] Die heeft tenslotte ook een hele goede halve finale bij de jongens gespeeld zij stemde ook nie op mij bij de aspirante [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
duss koninginnetje zet em op [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Ik denk dat Rianka net gaat winnen. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Wageningen, Eindstand: http://homepages.diva.nl/~kkingma/
1.Danny Slotboom 7-11 2.Maikel Palmans 7-11 3.Stijn Tuytel 7-9
4.Daniël Merkus 7-6 5.Matthijs van den Akker 7-6 6.Gert Jan Hoeve 7-6
7.Rianka Rentmeester 7-5 8.Auke Terlouw 7-2

Rianka Rentmeester heeft het aardig gedaan in Wageningen en zij ziet er ook leuk uit. Rianka wordt kampioen!
1.Danny Slotboom 7-11 2.Maikel Palmans 7-11 3.Stijn Tuytel 7-9
4.Daniël Merkus 7-6 5.Matthijs van den Akker 7-6 6.Gert Jan Hoeve 7-6
7.Rianka Rentmeester 7-5 8.Auke Terlouw 7-2

Rianka Rentmeester heeft het aardig gedaan in Wageningen en zij ziet er ook leuk uit. Rianka wordt kampioen!