1. Marino Barkel 46 punten
2. Bert Aalberts 45 punten
3. Jitse Slump 42 punten
4. Yuen Wong 41 punten
5. Thijs van den Broek 38 punten
6. Martijn van IJzendoorn 38 punten
7. Michel Stempher 37 punten
8. Robert Sall 31 punten
9. Bart Stegeman (Slovenie) 22 punten
10. Gerbrand Hessing 21 punten

DAMNACHT Witte van Moort 2015
Re: DAMNACHT Witte van Moort 2015
Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat de eindstand op NOS-TT wordt geplaatst? Ze plaatsen normaal alleen NC en NK's, EK'en WK's en dan alleen nog van senioren!
Alex, een kwestie van de juiste lijntjes uitwerpenAlex wrote:Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat de eindstand op NOS-TT wordt geplaatst? Ze plaatsen normaal alleen NC en NK's, EK'en WK's en dan alleen nog van senioren!

-
En nu nog svp een linkje naar foto's en dan kan ik de PODB site ook weer verrijken!
Eigenaardig....VibeMan wrote:Alex, een kwestie van de juiste lijntjes uitwerpenAlex wrote:Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat de eindstand op NOS-TT wordt geplaatst? Ze plaatsen normaal alleen NC en NK's, EK'en WK's en dan alleen nog van senioren!
Net als de afwijkende puntentelling en ik zie een foutieve invoer

-
- Real name: Michel Stempher
Als je dan de fout ook meteen even vermeldt, kan die weer hersteld worden.....Alex wrote:Eigenaardig....VibeMan wrote:Alex, een kwestie van de juiste lijntjes uitwerpenAlex wrote:Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat de eindstand op NOS-TT wordt geplaatst? Ze plaatsen normaal alleen NC en NK's, EK'en WK's en dan alleen nog van senioren!
Net als de afwijkende puntentelling en ik zie een foutieve invoer![]()
Wat betreft die puntentelling: vandaag voeg ik in de finalegroepen ook nog de punten uit de voorrondes toe en dan zou ook de rangschikking correct moeten zijn.
Edit: inmiddels zijn ook de bonuspunten toegekend. De juiste rangschikking staat dus op Toernooibase per heden.
Alex, een kwestie van de juiste lijntjes uitwerpen
[/quote]
Eigenaardig....
[/quote]
Als je dan de fout ook meteen even vermeldt, kan die weer hersteld worden.....
Wat betreft die puntentelling: vandaag voeg ik in de finalegroepen ook nog de punten uit de voorrondes toe en dan zou ook de rangschikking correct moeten zijn.
Edit: inmiddels zijn ook de bonuspunten toegekend. De juiste rangschikking staat dus op Toernooibase per heden.[/quote]
Klasse werk Michel! Mijn dank is groot!

Eigenaardig....

Als je dan de fout ook meteen even vermeldt, kan die weer hersteld worden.....
Edit: inmiddels zijn ook de bonuspunten toegekend. De juiste rangschikking staat dus op Toernooibase per heden.[/quote]
Klasse werk Michel! Mijn dank is groot!