283(12)304(7)26(172)27,37(11)31(117)26(172)
Bedankt voor deze informatie.ildjarn wrote:Ik neem aan dat het hoofdidee 304,24(9)283(14)26(172) is. Dat is al bekend van een compositie van Kuyken uit 1985, maar mogelijk zelfs eerder:
283(12)304(7)26(172)27,37(11)31(117)26(172)
Tsja, op zo'n manier is het probleem lastig te vinden ...ildjarn wrote:Hij staat in de online Turbodambasecompositiedatabase, helaas met een fout (extra schijf op 34). Ik kon me de stand nog herinneren, dus ik wist dat ik naar een probleem van Kuyken moest zoeken.
Wat ook niet onbelangrijk om te weten is dat wit er een dag eerder nog zo bij lag, Rein ...Rein Halbersma wrote:Mooie stand, maar de naam past beter bij PinksterenKosmos wrote: Met een beetje hulp van de Kosmos kwam de volgende 9 x 9 tot stand, die ik, in verband met pasen en de inspiratie, The holy Spirit heb genoemd.
Kosmos 05-04-2015
Je zou de twee problemen samen enigszins oneerbiedig Wederopstanding in Tweeluik kunnen noemen...Kosmos wrote:Wat ook niet onbelangrijk om te weten is dat wit er een dag eerder nog zo bij lag, Rein ...Rein Halbersma wrote:Mooie stand, maar de naam past beter bij PinksterenKosmos wrote: Met een beetje hulp van de Kosmos kwam de volgende 9 x 9 tot stand, die ik, in verband met pasen en de inspiratie, The holy Spirit heb genoemd.
Kosmos 05-04-2015
Wat ziet dit knipsel er lekker ouderwets uit alweer ... Zou Ton vaker mogen doen, partijcomposities bespreken ...ildjarn wrote:De oorspronkelijke publicatie van Kuyken's miniatuur:
Foto's van de rubriekenuitgave van de KNDB uit 1985... Sijbrands heeft recent overigens een partijcompositie in zijn rubriek gezet (zie een paar berichten hierboven).Kosmos wrote:Wat ziet dit knipsel er lekker ouderwets uit alweer ... Zou Ton vaker mogen doen, partijcomposities bespreken ...
Een alleszins bewonderenswaardig gemiddelde, eens in de 30 jaar.ildjarn wrote:Foto's van de rubriekenuitgave van de KNDB uit 1985... Sijbrands heeft recent overigens een partijcompositie in zijn rubriek gezet (zie een paar berichten hierboven).Kosmos wrote:Wat ziet dit knipsel er lekker ouderwets uit alweer ... Zou Ton vaker mogen doen, partijcomposities bespreken ...
composite wrote:Een alleszins bewonderenswaardig gemiddelde, eens in de 30 jaar.ildjarn wrote:Foto's van de rubriekenuitgave van de KNDB uit 1985... Sijbrands heeft recent overigens een partijcompositie in zijn rubriek gezet (zie een paar berichten hierboven).Kosmos wrote:Wat ziet dit knipsel er lekker ouderwets uit alweer ... Zou Ton vaker mogen doen, partijcomposities bespreken ...
Steenslag wrote: Een alleszins bewonderenswaardig gemiddelde, eens in de 30 jaar.