Slot blindsimultaan

Post Reply
Jaap van Galen

Slot blindsimultaan

Post by Jaap van Galen »

Wat te denken van de Volkskrant-rubriek van vandaag:

"De veruit belangrijkste verklaring voor het abrupte slot van recordpoging is dat er druk op mij is uitgeoefend om het evenement voortijdig te beëindigen."..
"Het waren de dammers zelf...."
"Om hoeveel spelers het ging was en is mij niet bekend. Maar ik weet inmiddels wel dat ze worden aangevoerd door ......"
"Ik wist niet wat ik hoorde...."
Leri
Real name: Maikel van den Esker

Re: Slot blindsimultaan

Post by Leri »

Neem aan dat niemand deze beslissing positief vindt. Wat een kwelling voor Sijbrands, zit je daar alleen in zo'n hokkie je kapot te denken, en dan komen ze na 40 uur (die je wakker bent geweest) met de vraag/mededeling om sneller te zetten... Deze actie kan zo in het rapport van de CIA.

Des te meer credits verdient Ton, dat hij alsnog rustig bleef etc.
ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn »

Voor de volledigheid de gehele rubriek:
Image
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Leri
Real name: Maikel van den Esker

Post by Leri »

http://www.omroepmax.nl/wrblinddammen/hoogtepunten/

Wel vreemd dat juist Ton dan zegt dat de mensen die doorgaan/willen winnen hem het leven zuur maken. Komt totaal niet overeen met dat hij dan wil doorgaan.

Maar goed, Ton kennende zal het wel kloppen wat hij schrijft :).
wijkbrand
Real name: Harm Jan van Rees

Post by wijkbrand »

Dat zegt Ton juist niet. De muiterij stond onder aanvoering van iemand die allang verloren stond, maar kennelijk medestanders nodig had om zelf sneller uit zijn lijden verlost te worden. Dit verhaal voelt wel een beetje als een anticlimax.
Michel Stempher
Real name: Michel Stempher

Post by Michel Stempher »

Leri wrote:http://www.omroepmax.nl/wrblinddammen/hoogtepunten/

Wel vreemd dat juist Ton dan zegt dat de mensen die doorgaan/willen winnen hem het leven zuur maken. Komt totaal niet overeen met dat hij dan wil doorgaan.

Maar goed, Ton kennende zal het wel kloppen wat hij schrijft :).
Volgens mij schreef 'ie dat uit respect voor de speler die het hem als enige lastig maakte. Hij zal er nooit omwille van een sterke tegenspeler de brij aan geven; het zal hem eerder motiveren om nog harder z'n best te doen..

Wat hem wel echt irriteerde was het wangedrag van Harry de Waard. Ik snap dat ook heel goed en als ik de arbiter was zou ik zo'n persoon een officiële waarschuwing geven voor het feit dat hij met andere mensen praat. Normaal gedoog je dat uiteraard tijdens zo'n evenement, maar als iemand het nodig vindt om de boel op te fokken moet je maar eens optreden.
ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn »

Nog een aanvulling:
Image
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Post Reply