GuidoB wrote:Ik mag hopen voor Ton dat Pascal zijn computer mag gebruiken. Als hij de zetten zelf bedenkt, speelt hij zo krom dat het niet te doen is om dat blind te volgen.
Dat jij het niet kan volgen en van me verliest wil niet zeggen dat dat voor goede spelers ook geldt, Guido
Heb jij ooit zelf een partij gespeeld zonder in de Coup Royal te zijn gelopen?
Je zou een baas zijn als je nu een partij van mij vindt, waarin ik zelf in de Coup Royal ben getrapt. Kan het me zo 1-2-3 niet herinneren, maar misschien onderdruk ik het wel.
Tsja, tegen Borgman in 2008 lijkt echt een Coup Royal te zijn hoor (anders monografie HdJ erop na slaan..... 't is er eentje )
Michel Stempher wrote:
Je zou een baas zijn als je nu een partij van mij vindt, waarin ik zelf in de Coup Royal ben getrapt. Kan het me zo 1-2-3 niet herinneren, maar misschien onderdruk ik het wel.
Tsja, tegen Borgman in 2008 lijkt echt een Coup Royal te zijn hoor (anders monografie HdJ erop na slaan..... 't is er eentje )
Haha, nice! Die Coup Royal verdiende een beter lot dan remise.....
18 december 19:30 officiele openening
19 december omstreeks 8:10 eerste zet
In tegenstelling tot de simultaan waar ik in 2004 aan mee deed wordt er deze keer ook bij verplichte slagen een ronde gewacht.
De blindsimultaan is gekoppeld aan Serious Request en er zal ook geld daarvoor worden ingezameld.
Hans Bohm zal de diverse uitzendingen over de blindsimultaan verzorgen.
Op 21 december zal Ton bij het glazen huis in Haarlem de verzamelde donaties persoonlijk overhandigen.
Dat zal niet het volledige programma zijn, maar is in elk geval al iets.
Er wordt op gerekend dat het zaterdagavond laat zal aflopen, maar gezien de traditionele langere duur bij meer spelers en dat het vorige keer al 41 uur duurde, houd ik persoonlijk toch al sterk rekening met zondag ochtend.
everytime is a good time to take your time to have a good time