Piet Bouma wrote:
Nou sla je wel een beetje door Michel,
Mijn angst is een beetje dat in Utrecht er nog niet nagedacht is over invoer van uitslagen en 18 partijen op applet. Maar daar is nog tijd voor
Guido heeft vanuit Schiedam zijn stinkende best gedaan om elke speeldag arbiter te zijn en live de uitslagen en 24 partijen achteraf in Toernooibase te zetten (want ik ga ervan uit dat hij dit allemaal in zijn eentje heeft gedaan). Dat ik die zes partijen even benoemde, was meer een (grapje)attendering. Hij heeft ze gisternacht nog ingevoerd volgens mij.
Beter kan natuurlijk altijd (live en semi-live), maar daar zitten veel meer haken en ogen aan.
Wat mij betreft maken ze met hun telefoon een foto van de notatieblaadjes en appen/mailen ze die door naar mij. Ik zorg dan dat de partijen in Toernooibase komen. Beter is het natuurlijk om in ieder geval de volgende partijen (+ eventuele barrages) op een E-Board te laten spelen:
West 1:
Losseni Savané - Ron Heusdens
Jan van den Hooff - Mike Koopmanschap
Jeroen Kos - Robert Sall
West 2:
Kees Romijn - Hein Meijer
Martin van Dijk - Frits Luteijn
Jitse Slump - Krijn ter Braake
Andrew Tjon A Ong - Pertap Malahé (in theorie maakt Tjon A Ong ook nog kans op de eerste plek)
West 3:
Ramon Sakidin - Anton van Berkel
Edwin de Jager - Michiel Kloosterziel
Oost 1:
Nick Waterink - Ben Provoost
Sjoerd Koopman - Jos Stokkel
Nick Hoving - Jeroen Goudt (in theorie maken deze twee spelers ook nog kans op de eerste plek)
Oost 2:
Pepijn van den Brink - Wouter Sipma
Aangezien er volgens mij nog altijd twaalf partijen op één 'dingetje' kunnen worden aangesloten, schrap je Hoving - Goudt of Tjon A Ong - Malahé.