Turkish Draughts Federation invites you: 10x10 and dama

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Re: Turkish Draughts Federation invites you: 10x10 and dama

Post by Tijn »

Is natuurlijk als last-minute het overwegen waard nu ik aan hoge temperaturen gewend ben :)
Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters »

Wishmaster wrote:Hebben de huidige onrusten in Turkije nog invloed op dit toernooi als deze aanhouden?
Hoi Pascal,

De onlusten hebben vooral betrekking op Ankara en Istanbul. Ik denk dat waakzaamheid altijd geboden is. Zelf probeer ik ook naar dit toernooi te gaan en vooralsnog zie ik in de berichtgeving tot nu geen aanleiding om die ambitie te wijzigen. Ik zal bij de toernooi organisatie informeren hoe zij er tegenaan kijken en kom hier nog wel even op terug. Overweeg jij ook om mee te doen?

Vriendelijke groet,
Marcel
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
Marcel Kosters

Post by Marcel Kosters »

Tijn wrote:Is natuurlijk als last-minute het overwegen waard nu ik aan hoge temperaturen gewend ben :)
That's the spirit! :-)
Nu: 28.200 DamZ! DamSets. Doel: 100.000 DamZ! DamSets zo snel mogelijk. Doe mee met 1, 10 of 100 DamZ! DamSets. De strategie is onbeperkt schaalbaar. Met club of vrienden snel besteld via marcelkosters@gmail.com.
Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster »

Marcel Kosters wrote: Hoi Pascal,

De onlusten hebben vooral betrekking op Ankara en Istanbul. Ik denk dat waakzaamheid altijd geboden is. Zelf probeer ik ook naar dit toernooi te gaan en vooralsnog zie ik in de berichtgeving tot nu geen aanleiding om die ambitie te wijzigen. Ik zal bij de toernooi organisatie informeren hoe zij er tegenaan kijken en kom hier nog wel even op terug. Overweeg jij ook om mee te doen?

Vriendelijke groet,
Marcel
Het is voor mij helaas nog te vroeg om naar een toernooi te gaan. Ik ben nog bezig met het oplossen van wat probleempjes, maar vond zeker nu de afgelopen week de problemen zich ook hebben uitgebreid naar buiten Ankara en Istanbul dat een stukje informatie hierover voor mensen die wel mee willen doen erg nuttig zou zijn.
Ik hoop wel voor het EK van volgend jaar nog ten minste een internationaal te spelen, maar of dat gaat lukken en waar dat wordt hangt van een aantal factoren af, waaronder niet in de laatste plaats wanneer dat EK precies zal gaan plaatsvinden.
everytime is a good time to take your time to have a good time
Post Reply