Royement
-
- Hanco Elenbaas
En terecht!Gep Leeflang wrote:Het royement is van tafel, heeft zojuist het KNDB-bestuur besloten
Het zou echter onzinnig zijn Tjalling Goedemoed nu als een martelaar of grote held te gaan fêteren.
Het lijkt me zeer raadzaam dat nu onmiddellijk gesprekken tussen Goedemoed, Stoop, De Rooij, Linssen, Van de Weerdhof en Jan Groeneveld worden geënsceneerd, opdat er een einde komt aan deze onzinnige (soms jarenlange) vetes.
Dat stupide geouwehoer van Tjalling en anderen moet nu maar eens afgelopen zijn.
En de wedstrijd Apeldoorn - Maas van 't Hoog dient natuurlijk te worden overgespeeld!
Last edited by Hanco Elenbaas on Mon Nov 03, 2003 20:30, edited 1 time in total.
- Arjen de Mooij
Lieve zevenineenklap,
ik denk dat Bert het boek Animal Farm van Orwell bedoelt.
Bert maakte een grapje dat je het op de mavo had gelezen, dat was kleinerend bedoelt. Daar moesten wij allemaal om lachen, want je kwam ook nogal dom over met je verhaaltje. Dat je het voor je studie hebt gelezen maakt het niet minder grappig.
Ik zie trouwens ook nergens bert insinueren dat jij het verhaal uit orwell hebt.
Bert maakte een grapje dat je het op de mavo had gelezen, dat was kleinerend bedoelt. Daar moesten wij allemaal om lachen, want je kwam ook nogal dom over met je verhaaltje. Dat je het voor je studie hebt gelezen maakt het niet minder grappig.
Ik zie trouwens ook nergens bert insinueren dat jij het verhaal uit orwell hebt.
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
recht
Het recht heeft gezegevierd! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
-
Blij dat die onzin zo snel weer van tafel is gehaald. Toch niet in de laatste plaats dank zij de constructieve bijdrage van Nadine...... Bezuinigen op het damesdammen? No way! De dambond spat meteen al ruziend uit mekaarGep Leeflang wrote:Het royement is van tafel, heeft zojuist het KNDB-bestuur besloten
-
-
Lieve Arjen,Arjen de Mooij wrote:Lieve zevenineenklap,
Ik weet dat hij dat boek bedoelde. Ik weet dat het kleinerend was bedoel, maar ik probeerde het volwassen te behandelen, dat mag dan blijkbaar weer niet. Het verhaaltje was iets wat me te binnen schoot en wat in grote lijnen wel overeenkwam met de huidige situatie in onze dambond. Gezeur tussen leden/bestuur. Bestuur dat zijn ijzeren hand voert over ons en zegt dat het het beste met ons voor heeft. Wij die plots inzien dat dat niet rechtvaardig is en dat bestuur willen omverwerpen. Die grote lijnen kloppen toch echt allemaal met het verhaal. Ik wilde Bert alleen even uitleggen dat ze dat boek wel degelijk op hoger niveau lezen, maar dat zal hij waarschijnlijk nooit hebben hoeven doen, hij kwam niet verder dan animal farm, blijkaar.
Het is overigens wel hele simpele humor, maar ach, ieder zijn eigen ding hè, intelligentie kan je vaak afmeten aan humor, laten we dat hier ook maar op toepassen.
Die insinuatie kan ik mis hebben, maar ik dacht dat Bert met
> Vergissen? hahahahahahaha
Je hebt er helemaal niks van begrepen man. Het ging je toch om de humor? Sarcasme? Big picture weet je nog wel? Een kwestie van je vijfstappenplan doorwerken, koekenbakker! < toch echt inging op dat ik niks begreep van Orwell z'n boek. Je kan het op verscheidene manieren lezen.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
- Hanco Elenbaas
Wederom blijkt dat Ebbo een fantastisch voorzitter is!Gep Leeflang wrote:Gelderland moet daarover zelf beslissen, heeft wel dusdanig advies van KNDB gekregen
Over competitiewedstrijd DCA neemt bestuur geen beslissing.
Groter dan Anton (op dit forum SAN) , die moeite had zijn vergissingen toe te geven.
Door dit schandaal komen wederom zwakke plekken in onze organisatie aan het licht.
Via de protest- en beroepscommissie moet een nieuwe datum vastgesteld worden voor Apeldoorn - Maas van 't Hoog.
Last edited by Hanco Elenbaas on Mon Nov 03, 2003 21:04, edited 1 time in total.
Is er ook als een soort van statement gegeven met de reden(en) voor het terugdraaien van dit besluit? Die kan iedereen natuurlijk wel inschatten, maar het is wel van belang dat dit bekend wordt gemaakt. Als is het alleen maar om te voorkomen dat er in dit soort zaken in de toekomst inconsequent wordt gehandeld. En mensen hebben het recht zich ergens op te kunnen beroepen, mocht een dergelijke zaak zich ooit nog een keer voordoen.
Overigens mag deze uitspraak natuurlijk geen vrijbrief zijn voor een ieder om maar te zeggen over een ander wat hij of zij wil. Niemand is gebaat bij conflicten en ruzies.
Overigens mag deze uitspraak natuurlijk geen vrijbrief zijn voor een ieder om maar te zeggen over een ander wat hij of zij wil. Niemand is gebaat bij conflicten en ruzies.
-
-
Hanco,Wederom blijkt dat Ebbo een fantastisch voorzitter is!
Groter dan Anton (op dit forum SAN) , die moeite had zijn vergissingen toe te geven.
Door dit schandaal komen wederom zwakke plekken in onze organisatie aan het licht.
Via de protest- en beroepscommissie moet een nieuwe datum vastgesteld worden voor Apeldoorn - Maas van 't Hoog.
SAN staat voor Sietse Nagel.
En je applaus voor Ebbo lijkt me niet helemaal terecht. Volgens mijn informatie hebben twee bestuursleden, waaronder Ebbo het royement eerst geaccodeerd. In dit soort situaties is het natuurlijk verrekte handig alle bestuursleden te raadplegen.
- Arjen de Mooij
Die dingen die je noemt kloppen, de metafoor die je gebruikt niet.
Ik heb helemaal niemand horen praten over het omverwerpen van het bestuur. Doordat het ouders zijn die omver geworpen worden wordt het ridicuul, bij een bestuur van een bond is dat het helemaal niet, het bestuur is er voor de leden en als de leden vinden dat hun bestuur- zijn niet voort kan duren, dan wordt dat beëindigd, niet omdat we zo graag gelijk willen hebben maar omdat we vinden dat we niet verder kunnen met zo'n bestuurslid.
Aha je kent het boek dus toch, dat ik je zo kleinerend toesprak was omdat ik dacht dat je dacht dat Bert het echt over 1984 had, nogal debiel voor iemand die studeert. Je verhaaltje in acht nemend was dat ook niet zo verwonderlijk. Zoals Rijmer al duidelijk probeerde te maken, ik kan niet ruiken wat je wel en niet weet, maar moet op basis van de gegeven informateie conclusies trekken.
Als je op een forum je sarcasme niet duidelijk laat merken komt het niet over, zeker als ik niet weet wie je bent. Dat is ook het voordeel van je identiteit bekend maken, dan kan men je een beetje inschatten.
Ik heb helemaal niemand horen praten over het omverwerpen van het bestuur. Doordat het ouders zijn die omver geworpen worden wordt het ridicuul, bij een bestuur van een bond is dat het helemaal niet, het bestuur is er voor de leden en als de leden vinden dat hun bestuur- zijn niet voort kan duren, dan wordt dat beëindigd, niet omdat we zo graag gelijk willen hebben maar omdat we vinden dat we niet verder kunnen met zo'n bestuurslid.
Aha je kent het boek dus toch, dat ik je zo kleinerend toesprak was omdat ik dacht dat je dacht dat Bert het echt over 1984 had, nogal debiel voor iemand die studeert. Je verhaaltje in acht nemend was dat ook niet zo verwonderlijk. Zoals Rijmer al duidelijk probeerde te maken, ik kan niet ruiken wat je wel en niet weet, maar moet op basis van de gegeven informateie conclusies trekken.
Als je op een forum je sarcasme niet duidelijk laat merken komt het niet over, zeker als ik niet weet wie je bent. Dat is ook het voordeel van je identiteit bekend maken, dan kan men je een beetje inschatten.