Mello Koolman Trofee
-
- Real name: Martijn van Gortel
Tsja Bos,
te laat gekomen...
te vroeg weggegaan...
Die instelling moet volgend jaar echt beter! [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
te laat gekomen...
te vroeg weggegaan...
Die instelling moet volgend jaar echt beter! [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
100 jaar Damgenootschap Het Noorden
Volgend jaar bestaat Damgenootschap Het Noorden 100 jaar.
1905 - 2005.
De uitvoering van de Mello Koolman Trofee moet dan een heel bijzondere worden.
Het liefst met 100 of meer deelnemers.
Het prijzengeld (in alle groepen) zal dus een beetje omhoog moeten.....
1905 - 2005.
De uitvoering van de Mello Koolman Trofee moet dan een heel bijzondere worden.
Het liefst met 100 of meer deelnemers.
Het prijzengeld (in alle groepen) zal dus een beetje omhoog moeten.....
SCHITTEREND !!!
Met verbazing zie ik een dambeker van hand tot hand gaan in waarschijnlijk De Drie Uiltjes. Het is dat Katrinus Posthumus nog naar Oosterwolde moest, waarbij we verzeild raakten in dikke mistflarden en na een paar wegversperringen in een kilometer mensen langs een vaart met daarin een feeërieke gondelvaart met o.a. de Teringtubbies en Pino tussen Nuis en Zevenhuizen, maar anders .........
Met verbazing zie ik een dambeker van hand tot hand gaan in waarschijnlijk De Drie Uiltjes. Het is dat Katrinus Posthumus nog naar Oosterwolde moest, waarbij we verzeild raakten in dikke mistflarden en na een paar wegversperringen in een kilometer mensen langs een vaart met daarin een feeërieke gondelvaart met o.a. de Teringtubbies en Pino tussen Nuis en Zevenhuizen, maar anders .........
Vooral de DJ met beker is een fraai plaatje (het was idd in de drie uiltjes). Volgend jaar is er gelukkig weer een nieuwe kans sietse. Ook jij maakt dan kans met beker en vrouwen op de foto te geraken. Ik zal Kat een slaapplaats voor de zaterdag aanbieden zodat jij ook eens wat langer kan blijven.Nagelslag wrote:SCHITTEREND !!!
-
Veel meer foto's van het toernooi staan op http://www.hetnoorden.org en dan op de button Mello Koolman klikken.
Organisator Paul Wijninga
Klein tegen groot
Clubgenoten
Organisator Paul Wijninga
Klein tegen groot
Clubgenoten
Vergeet niet te vermelden dat nadat we weer eens verkeerd reden Jan tegen mij siste dat ik een waardeloze vent was. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Nagelslag wrote:SCHITTEREND !!!
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
-
Jan siste alleen maar.....??ktarinus wrote:Vergeet niet te vermelden dat nadat we weer eens verkeerd reden Jan tegen mij siste dat ik een waardeloze vent was. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Overigens valt me in de sfeerrapportage op dat veel blondines zich met de beker lieten vereeuwigen.
Een voorkeur van de fotograaf of gaat ook hier het spreekwoord weer op?
-
Voorkeur fotograaf
Piet,
Ik heb de foto's naar de webmaster van Het Noorden gestuurd.
En hij heeft gekozen. En op het forum geplaatst.
Ik denk dat hij nog meer dan ik op blondines valt.
Ik heb de foto's naar de webmaster van Het Noorden gestuurd.
En hij heeft gekozen. En op het forum geplaatst.
Ik denk dat hij nog meer dan ik op blondines valt.