Dat gaat Bart helemaal nog niet doen, Bart gaat een mooie uitnodiging schrijven en ongeveer midden volgende week opsturen.Damkoningin wrote:Bart (m'n broer) gaat deze week met iedereen contact opnemen of ze komen.Arjen de Mooij wrote:Natuurlijk kom ik t. Dat zou ik toch voor geen goud willen missen. 29 verliespartijen op rij Vraag me af of sijbrands ook komt.
NK Junioren
......door politie en dominee geweerd.....
-
dat is wat bart gaat doen,bart gaat nog veel meer doen,en dat is studeren in de damboeken om ooit eens de prutser te verschalken of nie bartVengaboy wrote:Dat gaat Bart helemaal nog niet doen, Bart gaat een mooie uitnodiging schrijven en ongeveer midden volgende week opsturen.Damkoningin wrote:Bart (m'n broer) gaat deze week met iedereen contact opnemen of ze komen.Arjen de Mooij wrote:Natuurlijk kom ik t. Dat zou ik toch voor geen goud willen missen. 29 verliespartijen op rij Vraag me af of sijbrands ook komt.
Wrijf het er nog maar ff in , , mazzelaar,DE_PRUTSER wrote:dat is wat bart gaat doen,bart gaat nog veel meer doen,en dat is studeren in de damboeken om ooit eens de prutser te verschalken of nie bartVengaboy wrote:Dat gaat Bart helemaal nog niet doen, Bart gaat een mooie uitnodiging schrijven en ongeveer midden volgende week opsturen.Damkoningin wrote: Bart (m'n broer) gaat deze week met iedereen contact opnemen of ze komen.
......door politie en dominee geweerd.....
-
- Real name: Irene Stegeman
Vengaboy wrote:Wrijf het er nog maar ff in , , mazzelaar,DE_PRUTSER wrote:dat is wat bart gaat doen,bart gaat nog veel meer doen,en dat is studeren in de damboeken om ooit eens de prutser te verschalken of nie bartVengaboy wrote: Dat gaat Bart helemaal nog niet doen, Bart gaat een mooie uitnodiging schrijven en ongeveer midden volgende week opsturen.
Haha. bart kan nie eens winne , hahahahahaha
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Ik stel voor dat we eens ophouden met dat geBart [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
-
Vengaboy wrote:DE_PRUTSER wrote:dat is wat bart gaat doen,bart gaat nog veel meer doen,en dat is studeren in de damboeken om ooit eens de prutser te verschalken of nie bartVengaboy wrote: Dat gaat Bart helemaal nog niet doen, Bart gaat een mooie uitnodiging schrijven en ongeveer midden volgende week opsturen.
mazzelaar je wil toch nie echt dat ik hier die partij ga neerzetten zeker.
alles berekent en je noemt mij mazzelaar bart toch.
je mag revanche later.
- Hanco Elenbaas
Is het waar dat jij gestopt bent Bart en zo ja, waarom?ZevenInEenKlap wrote:Ik stel voor dat we eens ophouden met dat geBart [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
En heb je al de groeten gedaan aan Guest?
-
- Real name: Irene Stegeman
Tjah ik denk dat de meeste mensen nu toch wel hebben gestemd.
Het lijkt erop dat Bennie Provoost de titelkandidaat op het NK is.
Er volgen heel wat andere op redelijke afstand.
Iedereen heeft wat steun gekregen, de ene meer dan de ander [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Ik ben benieuwd
Zelf hoop ik op wat uitschieters [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Enig idee wie echt zou kunnen uitschieten in dit toernooi, zowel positief als negatief.
Iedereen heeft wat steun gekregen, de ene meer dan de ander [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Ik ben benieuwd
Zelf hoop ik op wat uitschieters [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Enig idee wie echt zou kunnen uitschieten in dit toernooi, zowel positief als negatief.
Re: NK Junioren
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Jasper Lemmen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Komkommer wrote:Wie is jullie favoriet voor het NK Junioren ?
Er worden dus weinig uitschieters verwacht ?Tjah ik denk dat de meeste mensen nu toch wel hebben gestemd.
Iedereen heeft wat steun gekregen, de ene meer dan de ander
Ik ben benieuwd
Zelf hoop ik op wat uitschieters
mensen mensen ik kom is op het forum en kijk wat rond.. en tot mijn schrik zie ik dat mensen een ene tuijtel beter vinden dan palmans, leijenaar, slotboom en ludwig.. hmmm das tog errug (niet negatief opvatten hoor stijn)
en kwam halverwege nog gezeur tegen over bier... de mooij niet zeiken maar zuipen!!
hmm ik moet nog steeds mijn kratje bier ophalen bij een wvm'er een ene lawant hehe ik zou is kijken of ik zaterdag ofzow langskom
de groeten
en kwam halverwege nog gezeur tegen over bier... de mooij niet zeiken maar zuipen!!
hmm ik moet nog steeds mijn kratje bier ophalen bij een wvm'er een ene lawant hehe ik zou is kijken of ik zaterdag ofzow langskom
de groeten
Let op !! Deze jongen word de uitschieter van het toernooi !!!Maartuhhh wrote:mensen mensen ik kom is op het forum en kijk wat rond.. en tot mijn schrik zie ik dat mensen een ene tuijtel beter vinden dan palmans, leijenaar, slotboom en ludwig.. hmmm das tog errug (niet negatief opvatten hoor stijn)
de groeten