Anton van Berkel vanavond op Talpa (Tien)

ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Thu Dec 21, 2006 10:36

AntonvBerkel wrote:Ik ga met Pim Meurs wat blitzen (2 minuten partij) en wat vragen beantwoorden. Verder worden we door twee damdames geflankeerd (de ene is Amber Rep, wie de andere is zie je vanavond wel).
Ik zal wel niet goed gekeken hebben (het was ook weer zo voorbij), maar ik heb geen damdames gezien....
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Alex

Post by Alex » Thu Dec 21, 2006 17:58

ildjarn wrote:
AntonvBerkel wrote:Ik ga met Pim Meurs wat blitzen (2 minuten partij) en wat vragen beantwoorden. Verder worden we door twee damdames geflankeerd (de ene is Amber Rep, wie de andere is zie je vanavond wel).
Ik zal wel niet goed gekeken hebben (het was ook weer zo voorbij), maar ik heb geen damdames gezien....
Zaten er achter Anton en Pim niet nog 2 mensen te dammen? Ik heb niet gezien wie 't waren...

PeterHt

Post by PeterHt » Thu Dec 21, 2006 20:30

ildjarn wrote:
Aha, was ik dus toch niet de enige die vanwege dat tweede zinnetje naar het programma keek [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Dec 21, 2006 22:12

PeterHt wrote:
ildjarn wrote:
Aha, was ik dus toch niet de enige die vanwege dat tweede zinnetje naar het programma keek Image
Amber Rep zat achter Anton van Berkel met Andrea Grutter uit Enkhuizen in het tenenkrommend programma.

<center>
Image
Niels Smedeman, Aleksej Tsjizjov en Amber Rep
6de Bijlmerdamtoernooi 2002

nico leemberg

Post by nico leemberg » Thu Dec 21, 2006 22:22

Nu jullie het raadsel hebben opgelost, dan ook maar haar echte naam schrijven: andrea gutter
Eentiende seconde in beeld, maar wel lachend!

AntonvBerkel

Post by AntonvBerkel » Fri Dec 22, 2006 10:54

nico leemberg wrote:Nu jullie het raadsel hebben opgelost, dan ook maar haar echte naam schrijven: andrea gutter
Eentiende seconde in beeld, maar wel lachend!
Haitze Meurs, Marcel Kosters, Jeroen van den Akker en Stijn Tuijtel zaten ook nog in het publiek. Weet niet of zij ook ergens in een camerashot te zien zijn.

ildjarn
Real name: Joost de Heer

Post by ildjarn » Fri Dec 22, 2006 11:30

Ik vond het eigenlijk een hoog "Kijk nou eens wat voor een gekke mensen we onder een steen gevonden hebben!" gehalte hebben. Niet dat jullie gekke mensen zijn die onder een steen gevonden zijn, maar zo behandelde Cees Geel jullie wel.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!

Post Reply