Ik zal wel niet goed gekeken hebben (het was ook weer zo voorbij), maar ik heb geen damdames gezien....AntonvBerkel wrote:Ik ga met Pim Meurs wat blitzen (2 minuten partij) en wat vragen beantwoorden. Verder worden we door twee damdames geflankeerd (de ene is Amber Rep, wie de andere is zie je vanavond wel).
Anton van Berkel vanavond op Talpa (Tien)
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Zaten er achter Anton en Pim niet nog 2 mensen te dammen? Ik heb niet gezien wie 't waren...ildjarn wrote:Ik zal wel niet goed gekeken hebben (het was ook weer zo voorbij), maar ik heb geen damdames gezien....AntonvBerkel wrote:Ik ga met Pim Meurs wat blitzen (2 minuten partij) en wat vragen beantwoorden. Verder worden we door twee damdames geflankeerd (de ene is Amber Rep, wie de andere is zie je vanavond wel).
Aha, was ik dus toch niet de enige die vanwege dat tweede zinnetje naar het programma keek [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]ildjarn wrote:Ik zal wel niet goed gekeken hebben (het was ook weer zo voorbij), maar ik heb geen damdames gezien....AntonvBerkel wrote:Ik ga met Pim Meurs wat blitzen (2 minuten partij) en wat vragen beantwoorden. Verder worden we door twee damdames geflankeerd (de ene is Amber Rep, wie de andere is zie je vanavond wel).
- Hanco Elenbaas
Amber Rep zat achter Anton van Berkel met Andrea Grutter uit Enkhuizen in het tenenkrommend programma.PeterHt wrote:Aha, was ik dus toch niet de enige die vanwege dat tweede zinnetje naar het programma keekildjarn wrote:Ik zal wel niet goed gekeken hebben (het was ook weer zo voorbij), maar ik heb geen damdames gezien....AntonvBerkel wrote:Ik ga met Pim Meurs wat blitzen (2 minuten partij) en wat vragen beantwoorden. Verder worden we door twee damdames geflankeerd (de ene is Amber Rep, wie de andere is zie je vanavond wel).
<center>
Niels Smedeman, Aleksej Tsjizjov en Amber Rep
6de Bijlmerdamtoernooi 2002
-
-
Haitze Meurs, Marcel Kosters, Jeroen van den Akker en Stijn Tuijtel zaten ook nog in het publiek. Weet niet of zij ook ergens in een camerashot te zien zijn.nico leemberg wrote:Nu jullie het raadsel hebben opgelost, dan ook maar haar echte naam schrijven: andrea gutter
Eentiende seconde in beeld, maar wel lachend!
Ik vond het eigenlijk een hoog "Kijk nou eens wat voor een gekke mensen we onder een steen gevonden hebben!" gehalte hebben. Niet dat jullie gekke mensen zijn die onder een steen gevonden zijn, maar zo behandelde Cees Geel jullie wel.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Lasst sie verrecken!