Rond dambord
-
Rond dambord
Het heeft lang geduurd, maar ik heb eindelijk een echt rond dambord gemaakt. Een goede reden dus om deze zomer naar Nijmegen te komen, waar ik met een beetje geluk niet te beroerd ben om een officieus potje op het bord te spelen.
Re: Rond dambord
Heb je ook een afbeelding van je bord om hier af te drukken, Fons?Fons van der Plas wrote:Het heeft lang geduurd, maar ik heb eindelijk een echt rond dambord gemaakt. Een goede reden dus om deze zomer naar Nijmegen te komen, waar ik met een beetje geluk niet te beroerd ben om een officieus potje op het bord te spelen.
Heaven is no location, but a state of mind
-
-
Foto plaatsen
Stuur maar ff een mailtje, dan leg ik het je uit, Fons.Fons van der Plas wrote:Ik heb bij mijn ouders wel een foto van het bord gemaakt, maar ik weet niet hoe je die op het forum kunt zetten.
En het maken van vierkante schijven is mij toch nog iets te veel werk.
Gewoon ff uploade en de code tussen [img] en [/omg] zetten.
Je kunt het ook aan Zopje vragen, die is computer-expert.
Heaven is no location, but a state of mind
- Arjen de Mooij
- Arjen de Mooij
- Arjen de Mooij
-
-
Je mag wel hoekvlaggen neerzetten, anders zie je niet waar de achterlijn is. Wel van die buigzame stokjes, anders doe je je weer zeer aan de vlaggen i.p.v. aan de hoeken van het vierkante bord.Arjen de Mooij wrote:
Op verzoek van Fons hier het ronde dambord. Over verwarrend gesproken,... wel artistiek genomen die foto Fons!
-
-
Om de senuwe van te krijgenArjen de Mooij wrote:Ik zat net een verslag te schrijven over Neurale Netwerken, en wel over self- organising maps.
Toen bedacht ik opeens een briljante manier om een rond dambord te ontwerpen, we laten het een netwerk doen. Hier is het resultaat:
Misschien moet ik er nog wat aan werken, maar toch leuk