Dammagazine Hoofdlijn nu 10x per jaar

nico leemberg

Dammagazine Hoofdlijn nu 10x per jaar

Post by nico leemberg »

HOOFDLIJN magazine voor dammers

Amsterdam, 30 november 2006

Overgang van 6 nummers naar 10 nummers per jaar

Geachte abonnee,

Zoals al eerder aangekondigd gaat Hoofdlijn met ingang van het jaar 2007 10x per jaar verschijnen. Uiteraard gaat dat gepaard met enkele veranderingen en aanpassingen:

De prijs voor een jaarabonnement, die jarenlang niet gewijzigd is, wordt verhoogd van € 32,50 naar
€ 37,50 en voor abonnees in het buitenland van € 37,50 naar € 42,50.
De 4 extra uitgaven zullen verschijnen in de volgende maanden: eind februari, eind april, eind augustus en eind oktober.
Aan de omvang gaan wij strikt de hand houden en is vastgesteld op 40 pagina’s per nummer. Hierdoor zal ook voor de medewerkers een strakker schema gehanteerd worden. De planning voor de komende nummers en de deadline voor de medewerkers wordt bijgehouden op onze website: www.hoofdlijn.nl.
De rubriek problematiek blijft in dezelfde frequentie verschijnen, dus 6x per jaar.
De bijlage met Agenda en Laatste Nieuws komt te vervallen. De (ingekorte) Agenda komt op de achterzijde van Hoofdlijn en het Laatste Nieuws vindt u in Hoofdlijn zelf, aangezien de inhoud daarvan door de frequentere verschijning ook actueler zal zijn.
Abonnees die al voor de lopende jaargang (of een deel daarvan) hebben betaald ontvangen een extra nummer (dus 7 nummers i.p.v. 6). Abonnees voor wie het abonnement nu afloopt (betaald t/m nr. 111) ontvangen een acceptgiro voor de nieuwe abonnementsprijs: € 37,50 (of € 42,50) voor 10 nummers.
Op de envelop, waarin u Hoofdlijn toegestuurd krijgt, treft u nu boven uw naam een administratief nummer aan. De laatste drie cijfers daarvan geven aan t/m welk nummer u betaald hebt, inclusief het extra nummer.

Aangezien wij tot nu toe uitsluitend positieve reacties hebben ontvangen met betrekking tot bovenstaand plan, vertrouwen wij er op dat deze actie ook een positieve invloed zal hebben op ons abonneebestand.

Met vriendelijke groeten,

Redactie Hoofdlijn
TjeerdH

Re: Dammagazine Hoofdlijn nu 10x per jaar

Post by TjeerdH »

nico leemberg wrote:HOOFDLIJN magazine voor dammers

Amsterdam, 30 november 2006

Overgang van 6 nummers naar 10 nummers per jaar

Geachte abonnee,

Zoals al eerder aangekondigd gaat Hoofdlijn met ingang van het jaar 2007 10x per jaar verschijnen. Uiteraard gaat dat gepaard met enkele veranderingen en aanpassingen:

De prijs voor een jaarabonnement, die jarenlang niet gewijzigd is, wordt verhoogd van € 32,50 naar
€ 37,50 en voor abonnees in het buitenland van € 37,50 naar € 42,50.
De 4 extra uitgaven zullen verschijnen in de volgende maanden: eind februari, eind april, eind augustus en eind oktober.
Aan de omvang gaan wij strikt de hand houden en is vastgesteld op 40 pagina’s per nummer. Hierdoor zal ook voor de medewerkers een strakker schema gehanteerd worden. De planning voor de komende nummers en de deadline voor de medewerkers wordt bijgehouden op onze website: www.hoofdlijn.nl.
De rubriek problematiek blijft in dezelfde frequentie verschijnen, dus 6x per jaar.
De bijlage met Agenda en Laatste Nieuws komt te vervallen. De (ingekorte) Agenda komt op de achterzijde van Hoofdlijn en het Laatste Nieuws vindt u in Hoofdlijn zelf, aangezien de inhoud daarvan door de frequentere verschijning ook actueler zal zijn.
Abonnees die al voor de lopende jaargang (of een deel daarvan) hebben betaald ontvangen een extra nummer (dus 7 nummers i.p.v. 6). Abonnees voor wie het abonnement nu afloopt (betaald t/m nr. 111) ontvangen een acceptgiro voor de nieuwe abonnementsprijs: € 37,50 (of € 42,50) voor 10 nummers.
Op de envelop, waarin u Hoofdlijn toegestuurd krijgt, treft u nu boven uw naam een administratief nummer aan. De laatste drie cijfers daarvan geven aan t/m welk nummer u betaald hebt, inclusief het extra nummer.

Aangezien wij tot nu toe uitsluitend positieve reacties hebben ontvangen met betrekking tot bovenstaand plan, vertrouwen wij er op dat deze actie ook een positieve invloed zal hebben op ons abonneebestand.

Met vriendelijke groeten,

Redactie Hoofdlijn
Iedereen die nog geen lid is, meteen aanmelden!
nico leemberg

Post by nico leemberg »

Zaterdag 1 maart is Hoofdlijn 123 naar het postkantoor gebracht. Door een administratief misverstand wordt de zending donderdag 6 maart weer retour bezorgd. Wij hopen dezelfde dag deze zending weer aan het postkantoor te kunnen afleveren, zodat Hoofdlijn zaterdag misschien bij u in de bus ligt.<br>
Onze excuses voor de vertraging.<br><br>

Redactie Hoofdlijn
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Kosmisch nummer

Post by Kosmos »

nico leemberg wrote:Zaterdag 1 maart is Hoofdlijn 123 naar het postkantoor gebracht. Door een administratief misverstand wordt de zending donderdag 6 maart weer retour bezorgd. Wij hopen dezelfde dag deze zending weer aan het postkantoor te kunnen afleveren, zodat Hoofdlijn zaterdag misschien bij u in de bus ligt.<br>
Onze excuses voor de vertraging.<br><br>

Redactie Hoofdlijn
1 Dag voor mijn verjaardag wordt het Kosmische nummer 123 verzonden.
Het nummer keert terug naar de verzender.
Het lijkt mij wel duidelijk welke boodschap de Oneinidge Intelligentie van de Kosmos hier afgeeft: Wat u uitzendt zult u terugontvangen. Alles keert terug naar zijn bron. Wat je zaait zul je oogsten enz.
Ik wens u allen vrede. Image
Heaven is no location, but a state of mind
nico leemberg

Post by nico leemberg »

Opnieuw/Nog steeds problemen met TNT over het verzenden van Hoofdlijn 123.
nico leemberg

Post by nico leemberg »

Nico,

Volgens de laatste informatie kunnen we Hoofdlijn morgen verwachten.

Herman
Kosmos

12-03

Post by Kosmos »

nico leemberg wrote:Nico,

Herman
Ik had vandaag 12-03 verwacht. Image
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

nico leemberg wrote:Nico,

Herman
Vreemde post. Het lijkt net alsof iemand de account van Nico gehacked heeft.
nico leemberg

Post by nico leemberg »

Bert Zwart
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 00:23 Post subject:
nico leemberg wrote:
Nico,

Herman

Vreemde post. Het lijkt net alsof iemand de account van Nico gehacked heeft.
Nee hoor Bert, dat lukt niet zo eentweedrie!

Maar gelukkig viel net Hoofdlijn 123 op mijn deurmat, met o.a. het
extra feestelijke nummer van TNT: Er is post!

Voor Kosmos: de bezorging is gepland om 12:03
Nagelslag

Post by Nagelslag »

Hoofdlijn nummer 123 is bij mij binnengekomen tussen 2 en 3 uur
met inderdaad een attente TNT brochure 'Er is post', maar
dat had ik zelf ook al gezien.
Die commerciële bedrijven doen zoveel dingen die overbodig zijn
en zoveel dingen niet, die wel nodig zijn.
Kosmos

Kosmos

Post by Kosmos »

Hoofdlijn 123 verzonden op 12-03 is binnen.
Mijn wereldbeeld is weer Kosmisch perfect. Image
Kosmos

Partijcompositie

Post by Kosmos »

Image

Zwarts laatste zet was niet de beste...
Verrassende afwikkeling met economische slagen vanuit partijachtige stand met scherp slot. Daar houden wij van.
In de rubriek Rondslag geeft Theo Berends geen auteurnaam.
nico leemberg

Post by nico leemberg »

Het is precies twee weken terug dat Herman van Westerloo in het ziekhuis werd opgenomen.
Na de eerste dagen in coma gelegen te hebben werd zijn toestand langzamerhand iets beter.

Diverse mensen benaderen mij met de vraag hoe het NU met Herman gaat.
Hoewel ik die twee weken wel het een en ander heb vernomen, leek het mij beter dat de familie zelf omschrijft hoe het herstel van Herman verloopt.

Van de familie ontving ik vannacht het volgende bericht:

...
Het herstel gaat op en af. Revalidatie, in een daarvoor ingerichte omgeving, gaat in ieder geval gebeuren. Hij heeft een flinke weg te gaan. Wij vermoeden, als familie, dat hij alles in het werk zal stellen om het beoogde resultaat te behalen.
Ik kan mij voorstellen dat eenieder zich Herman als zodanig kent, dus uiteindelijk zal het maximale resultaat behaald worden. Wat het het uiteindelijke niveau zal zijn is op dit moment nog niet vast te stellen. Voorlopig zouden wij, als familie, gelukkig zijn wanneer Herman de herinneringen met zijn kinderen en kleinkinderen weer zou kunnen herpakken zodat we gezamenlijk de gelukkige momenten weer bewust met elkaar konden delen.
Mochten mensen hun medeleven willen betuigen dan kan dit, in de vorm van een kaartje of briefje, op onderstaand adres.

Herman van Westerloo
Sajetplein 20
1091 DJ Amsterdam.
...
nico leemberg

Post by nico leemberg »

Hoofdlijn 131 zal iets later door u ontvangen worden dan we gewoon zijn.

De Nationale Competitie is een van de redenen waarom wij iets later uitkomen met dit nummer, omdat we de 6e ronde nog wilden meenemen.

Vandaag (2 december) verzonden naar de drukker; mogelijk in het weekend verzendklaar maken; dinsdag 9 december bij u op de mat?

redactie hoofdlijn
nico leemberg

Re: Dammagazine Hoofdlijn nu 10x per jaar

Post by nico leemberg »

TIP voor de komende (DAM-)Feestdagen:

Geef of (ontvang zelf) een proefabonnement voor de feestdagen!!

HOOFDLIJN
Dammagazine voor dammers

5 nummers voor 10 euro

+ nummer 141, november 2009

+ nummer op verzoek (indien voorradig)

+ eerstvolgende nummer 142, januari 2010

+ Daarna ontvangt u nog de nummers 143 en 144

(Zie voor aanvraag onze website: http://www.hoofdlijn.nl)
Post Reply