Hanco Elenbaas wrote:Van de Hiltex-site van Peter van Heun http://www.damclubhiltex.nl/ :
André Droog, kopman van Dordrecht, naar PWG 's-Gravenpolder
<center>
Nu ook de beste speler van Zuid-Holland Zuid PWG komt versterken is PWG een van de favorieten voor komend seizoen. Komt Johnny de Leeuw ook weer terug?
Hanco Elenbaas wrote:
Rob Clerc heeft aan Kees Thijssen verteld dat Van Stigt Thans komend seizoen met hetzelfde team zal spelen als afgelopen seizoen.
In een paar weken kan veel veranderen. Zoals het aftreden van drie FMJD-bestuursleden. Heeft Gantwarg nog steeds een plek bij VST?
Ja Bert, de tijden veranderen. DVSB 1 - ADG 2 was nog niet zo lang geleden een probleem voor jullie. Zou ik dan -in de verre nadagen van mijn carriere- nog een keer tegen Zwart mogen acteren ? Als mij dat nog gegund zou zijn [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
wim martin wrote:Ja Bert, de tijden veranderen. DVSB 1 - ADG 2 was nog niet zo lang geleden een probleem voor jullie. Zou ik dan -in de verre nadagen van mijn carriere- nog een keer tegen Zwart mogen acteren ? Als mij dat nog gegund zou zijn [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik denk dat ik wegkruip op bord 7, net als vorige keer! remise?