transfer geruchten

Post Reply
blondegod

Post by blondegod »

1 april grap? [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] kut, dan moet ik het jeugdjournaal zo snel mogelijk afbellen [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
A.Presman
Real name: Alexander Presman

Post by A.Presman »

Groeneveld wrote: Posted: 30 Mar 2004 12:59 pm
Nog een transfergerucht:
Frank Groeneveld gaat volgend seizoen voor Hiltex 2 dammen
[img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
FG
Klopt. Die 1 april grappen moeten toch door het jaar heen verspreid worden. Zo wordt ons leven wat grappiger.
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

3-april Grap

Post by Kosmos »

Leuke 3-april-grap:
Presman, Van der Zee en Heerema blijven bij Apeldoorn...
Heaven is no location, but a state of mind
blondegod

Post by blondegod »

ben benieuwd wat de 10 april grap word [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Eric Sanders wrote:
Groeneveld wrote:
Groeneveld wrote:Nog een transfergerucht:

Frank Groeneveld gaat volgend seizoen voor Hiltex 2 dammen

[img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

FG
Voor alle dammers,die dachten dat dit bericht waar was [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

Het was gisteren 1 April [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

FG
Tjonge, jonge. Daar had je ons even te pakken, Frank.
Geen april-grap:
Frank Groeneveld naar Hiltex 6. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Johan Capelle (Wolter & Dros Amersfoort), Arjan van den Berg (Hiltex 1), Erik Brunsman (Witte van Moort 2), Bhiem Ramdien (Hiltex 1), Cock van Leeuwen (Hiltex transferlijst) en Marco Wiering (Hiltex 1) naar Hiltex 2.
Paul Oudshoorn (Hiltex 2), Michiel Kloosterziel (DAVO/Angarde) en een nog geheime Grootmeester naar Hiltex 1.
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Een nog geheime grootmeester... Dat zal Sijbrands dan wel zijn.

Hiltex 2 moet in staat worden geacht om dicht achter DVSB te eindigen. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Vraagje

Post by Vraagje »

Bert Zwart wrote:Een nog geheime grootmeester... Dat zal Sijbrands dan wel zijn.

Hiltex 2 moet in staat worden geacht om dicht achter DVSB te eindigen. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Wij vroegen ons gisteravond toevallig net af wanneer jullie hem gingen halen?
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Vraagje wrote:
Bert Zwart wrote:Een nog geheime grootmeester... Dat zal Sijbrands dan wel zijn.

DVSB kan Sijbrands niet betalen... al het geld gaat op aan drank en vrouwen. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Bert Zwart

Post by Bert Zwart »

Vraagje wrote:

DVSB kan Sijbrands niet betalen... al het geld gaat op aan drank en vrouwen. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Gokje

Post by Kosmos »

Zou het niet Auke Scholma zijn?
Heaven is no location, but a state of mind
Bert Zwart

Re: Gokje

Post by Bert Zwart »

Kosmos wrote:Zou het niet Auke Scholma zijn?
In dat geval zie ik geen reden tot geheimhouding.

Sijbrands is een van de weinige toppers met een persoonlijke sponsor.
In dat opzicht is Sijbrands erg professioneel en zijn collega's ver voor.
Dit zou een pre kunnen zijn voor bijvoorbeeld Pieter Hildering, die deze vorm van professionaliteit meer wil zien bij dammers.

Tegelijkertijd konden we op dit forum lezen dat Sijbrands het betreurde dat zijn clubgenoten niet meegingen naar de wedstrijd Aino - s'Gravenpolder. Als hij zoiets tegen een journalist zegt... daarnaast konden we vorig jaar op damweb forum lezen dat een transfer naar Tomahawk net niet doorging. Tenslotte is het een publiek geheim dat de sponsor er bij ADG mee stopt.

Maar er zullen waarschijnlijk ook veel redenen te bedenken zijn waarom Ton gewoon bij ADG blijft en waarom men bij Hiltex een andere grootmeester heeft aangetrokken... we wachten af.
blondegod

Post by blondegod »

hildering heeft ooit gezegd : auke, als jij zonder club komt te zitten kan je nog altijd naar hiltex...................is auke grootmeester??? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
MonestrySoul

Post by MonestrySoul »

heey wie zou dat toch kunnen zijn.... stuur mij ff een mail hanco:)!kben wel benieuwd!
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Ik weet het nog niet Michiel.
Pieter vond het niet leuk dat ik zijn Assendelftse telling al op het forum gezet had, dus ook ik mag het nog niet weten.
Wel weet ik dat Hiltex erg geïnteresseerd was in Martin Dolfing en Alexander Presman, maar Martin was te duur en Alexander blijft trouw aan Apeldoorn. Ook Niek Kuijvenhoven heeft helaas nee gezegd.
Ton Sijbrands lijkt me vrijwel zeker niet onze geheime grootmeester, want die is nog drie keer duurder dan Martin.
Auke Scholma zou kunnen, want Pieter co-sponsorde een paar jaar geleden ook Rinsumageest. Maar ik denk dat Hiltex 1 toch een betrouwbaarder grootmeester zoekt.
Verder moet Pieter oppassen met zijn aankoopbeleid, want hij dreigt nu zelf zijn plaats in Hiltex 2 te verliezen.
MonestrySoul

Post by MonestrySoul »

okey, ik wacht rustig af...
Hiltex 1 moet die huissenaren toch een beetje proberen te stangen van die 1e plek. Dit jaar waren ze veel te makkelijk eerste geworden [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Post Reply