Geb Kos wrote:Financiele overzicht:
http://www.kndb.nl/
Voor de duidelijkheid: er gaat geen cent leden-contributie naar de topsport. Toch wordt dit te pas en te onpas in discussies genoemd als zou het wel het geval zijn.
Daar is ie weer, de befaamde defensieve houding, alles goedpraten en niet ingaan op de onvrede die heerst, Stoops terreurbeleid (waar de geweldig leuke grap van het aanrichten van een bloedbad in Hoogeveen onderdeel van uitmaakt, die zieke grap zegt toch heel veel over de manier van denken van HS, namelijk als hem iets niet zint, dan wordt-ie agressief en gaat zich misdragen) lekker steunen ...
De opmerking over
ouders van kinderen is weer de befaamde
doofpotcultuur. Dat is zo'n goedkope manier om met kritiek om te gaan ... Het is een drogredenering, zoals het hele betoog van Geb geen enkele steekhoudend argument bevat, want dat de boodschap jullie onwelgevallig is, is geen argument om niet te posten hier.
Het bestuur van de KNDB heeft een maand de tijd gekregen om de zaask intern opo te lossen, maar zwijgt in alle talen, na een maand wordt je met een kluitje in het riet gestuurd ... geen enkele vraag in mijn brief is beantwoord door de voorzitter en dán, als je het boekje opent, krijg je ook nog eens zo'n wereldvreemde repliek dat het zo sneu is dat ouders van dammertjes doorkrijgen wat een corrpute kliek de KNDB is. Reageer dan gewoon op fatsoenlijke wijze, in plaats van de boel op de kop te zetten en een tegenaanval te openen ... elke keer weer hetzelfde liedje.
Geen cent contributie naar topsport ........... ja, lieg ons maar weer voor: standaarbeleid. JP Drost heeft het prima uitgelegd, we zijn niet helmaal van de ratten besnuffeld.
Elke keer weer als JK of Kraai zich misdragen, wordt de zaak gebagatelliseerd, al 20 jaar lang ... Maar er wodt met geen woord gerept over de 500 euro beschermgeld.
Een grappig bedoelde term als
grijze kardinalen, dat je je daar druk om maakt, is zo veelzeggend en zo'n teken van egocentrisme. Dat is heel erg, zo'n grapje, maar
dreigen met kalashnikovs, ach dat zijn leuke grapjes voor de meelezende kinderen en dat is he-le-maal prima, dat wordt ver-de-digd ... Zulke mensen die de jeugd uitschelden dat zijn onze boegbeelden op de damacademie en op de dictatuur Kraai (o, tjalling, wat erg dat je zo'n woord gebruikt, vele malen erger dan het machtsmisbruik, hoor!) wordt domweg niet ingegaan. doofpotje ... zucht ...
Nee, dit is dweilen met de kraan open ...
De vete van HS tegen mij begon nota bene nadat ik het KNDB-standpunt over een vals beschuldigde jeugdspeler, steunde. HS bleef de jongen beschuldigen, nadat een onderoek dat de KNDB had gedaan (goede zaak) had aangetoond dat de beschuldigingen vals waren. HS gaf dit zelf aan als 'het moment waarop het mis ging' (in de aanklacht tegen mij in detuchtzaak, nadat ik hem van chantage had beticht, waaruit echter bewijs voortkam van drievoudige chantage) en diezelfde KNDB heeft nooit ook maar een vinger uitgestoken om een halt toe te roepen aan dit voortdurende wangedrag van Henk Stoop.
Zolang de KNDB te laf is om eens te kiezen voor integer beleid, zien ze mij als een luis in de pels. Vervelend, zeg, iemand die corruptie niet slikt.
Stoop wil gewoon hetzelfde doen met Zainal en Michel, ze moeten kapotgemaakt worden omdat ze iets deden wat hem niet zint, en de KNDB valt nota bene Michel aan, gaan ze zeggen dat ie zeurt ... precies hetzelfde gedrag als de grijste de rkardinalen, theo van den hoek vertoonde toen hij zijn plicht verzuimde om mij te beschermen tegen de chantage van JK door HS.
Zolang jullie je chantabel opstellen, hoef je niet aan te komen kakken met je vingertje, Geb.