I was too impulsive perhaps. Beating Kirzner is worldclass performance!
But Misans is a different piece of cake... I hope Oscar will not underestimate any practical difficulties in the game between move 35 and 50 (where he also will be with much less time than Misans)
Maartuhhh wrote:Hmm netjes van Bas, wat tegenvallend van Ron.
haha vind je het gek dat die Franse gast de uitslagen doorbelt
Hmm Lognon en Misans aan de leiding met 4 uit 2
Wie is die Lognon eigenlijk???
Speelde Lognon niet ergens in de jaren 80 in een van Sijbrands' blindsimultaans?
Speelde Lognon niet ergens in de jaren 80 in een van Sijbrands' blindsimultaans?
I don't think that he played a "blind simultaneous game" against TON SIJBRANDS beginning of 80's. But I will ask the question to CYRILLE PILLENIERE.
Opvallend trouwens dat de uistlagen van dit toch vrij belangrijke toernooi (zeker aangezien het WK in Amsterdam gespeeld gaat worden) niet eens op Teletekst komen te staan...
Maartuhhh wrote:haha nee daar wordt het duidelijker van [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] relatief onbekend dus? of ligt dat weer aan mij? maar hij staat nu wel gedeeld bovenaan.. al is het maar na 2 ronden..
heb je nergens partijen ofzo van hem hanco?
Doe je volgend jaar ook mee aan het NK, Maarten? Ik heb gehoord dat het weer in Groningen gehouden wordt! Misschien moet ik me dan ook maar eens plaatsen... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
I don't think that he played a "blind simultaneous game" against TON SIJBRANDS beginning of 80's. But I will ask the question to CYRILLE PILLENIERE.
No, Oscar Lognon wasn't one of the 12 opponents in Sijbrands' blind simul in Cannes on February 9th 1986, according to Sijbrands' book "Wereldrecord blindsimultaan dammen".
hahaha, is goed Tjalling [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Haha dan hebben de journalisten pas wat te schrijven over bier en dammen!! Ik zie het al voor me
He only played simultanous game against Sijbrands in 2004 in Compiegne
FLORENCE NICAULT received call from his husband LAURENT NICAULT:
Bonjour,
Nos représentants sont très contents de leurs résultats d'aujourd'hui (j'ai eu Laurent au Téléphone). Apparement, tout se passe bien, l'ambiance est bonne et la nourriture également.
C'est formidable de pouvoir participer àce genre de tournoi, connaissant les deux joueurs je sais qu'il vont donner le meilleur d'eux-même et qu'ils ont envie d'être qualifiés l'un comme l'autre.
Je les soutient tous les deux (peut-être avec une petite préférence pour mon mari, personne ne m'en voudra...).Donc quelque soit l'issue, je serais fière de ce qu'ils auront donné d'eux-même.