Ik dacht in de snelheid op 1420 ipv 2329 ook een zetje gezien te hebben, maar heb me n lijn vergist in mn hoofd.Hanco Elenbaas wrote:Zeker teveel gedronken gisteren Pieter!?kleine trap wrote:Oke ik dacht echt dat ik een combinatie van Baljakin over het hoofd zag.Hanco Elenbaas wrote: Natuurlijk bedoelt hij dat.

NK2005 (DG Het Noorden 100jaar)
-
-
Hmm, als ik zeg dat ik gisteren de hoeveelheid bier die ik in mijn leven heb gedronken verdubbeld heb, lieg ik niet, maar goed.Hanco Elenbaas wrote:Zeker teveel gedronken gisteren Pieter!?kleine trap wrote:Oke ik dacht echt dat ik een combinatie van Baljakin over het hoofd zag.Hanco Elenbaas wrote: Natuurlijk bedoelt hij dat.
Kees' stand zag er ook leuk uit. Ik vraag me af wat er op de 41e zet anders had gekund? 22-18 wordt waarschijnlijk te dun, maar op 3-19 moet toch ook wat gezet worden.
-
als ik die partij tussen Kees en Ron naspeel valt het me opnieuw op hoe ongelooflijk handig Ron is in relatief volle standen met een dam. Tegen Clerc maakte hij bijvoorbeeld ook remise in het WK 2003, en ook tegen Prosman in het NK 2003 wist hij nog een punt te pakken na een hele dure dam.
Wat mij betreft is Ron daarmee mister madurodam. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Wat mij betreft is Ron daarmee mister madurodam. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
- Henk de Witt
Welk drankje heeft Hans' geest verrijkt met deze onwaarschijnlijke ontsnappingskunst? Baljakin heeft melk gedronken. Goed voor zeer sterk positioneel spel, maar je gaat er niet van toveren.Kosmos wrote:Het is geweldig dat de Mysticus zelfs een grootheid als Baljakin weet te foppen met zijn onverwachte combinatie!
Wat een stunt, het lijkt wel toveren!
- Hanco Elenbaas
- Hanco Elenbaas
-
-
Dit bedoelde hij (ik):Hanco Elenbaas wrote:Natuurlijk bedoelt hij dat.PeterHt wrote: Meer kan ik daar ook niet van maken, maar ik denk dat ZevenInEenKlap bedoelt dat zwart 30... 14-20 had moeten doen i.p.v. 30...23-29 Niet waar?!:?:
[img]http://fmjd.org/dias/save/11134123802.png[/img]
Stand, wanneer Baljakin had vervolgd met 30... 14-20 (ipv het vermadelijde 23-29).
Ik dacht dat Pieter hier wilde aangeven dat er een combinatie voor wit in zit, met 27-21. Dat zit er ook wel in, mits zwart 18x36 slaat. Zwart kan echter ook 26x28 slaan. Daar doelde ik op. Ik typte echter per abuis 26x24.
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy
-
JOS STOKKEL and AUKE SCHOLMA played JEAN-PIERRE DUBOIS (1982 FRANCE CHAMPION ) during 1983 EUROPEAN CHAMPIONSHIP.
More here :
http://damierlyonnais.free.fr/joueurs_dubois.htm
[/b]
More here :
http://damierlyonnais.free.fr/joueurs_dubois.htm
[/b]
Last edited by Jacques PERMAL on Thu Apr 14, 2005 18:11, edited 1 time in total.
Information : my first priority !!
L'info en première ligne !!
L'info en première ligne !!
Partij Stokkel- Janssen
Waarom geeft Stokkel hier remise ??
Wit is aan zet

Wit is aan zet
......door politie en dominee geweerd.....
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Partij Stokkel- Janssen
Ik denk.....Wit slaat, daarna 07-12, daarna 17-21 (dat je dat niet ziet broertje..)Vengaboy wrote:Waarom geeft Stokkel hier remise ??
Wit is aan zet
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Ik denk dat je van mij gaat winnen zaterdag [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
......door politie en dominee geweerd.....