Stoop de terugzetter sponsort Provoost de nietgeplaatste?
Daar zit wel een logica in.
Van Rijmer moet ik begrijper dat zonder de sponsor (Stoop dus) dit WK niet eens mogelijk was geweest.
Dat is nogal wat. Dan is het ook normaal dat Provoost extra in de watten gelegd gaat worden. Hij krijgt de prijs voor de mooiste partij, mag van een Nederlander simpel winnen, mag een keer terugzetten. All in the game, sorry deal.

Sponsorplaatsen
-
Laatste nieuws! De sponsor heeft ook alvast het speelschema van Provoost vastgesteld. Alleen maar kneuzen!rijmer wrote:De sposor betaald alle kosten van het toernooi, jij mag zelf gokken hoeveel dat is. Ik hoop dat je snapt dat dat niet enkele 10'tjes zijn.
Maar serieus. Een sponsorplek is meer bedoeld om meer publiciteit voor een toernooi te genereren voor de sponsor. Is niet bedoeld om met de grootste zak geld te laten meedoen. Dan glijden we helemaal af naar russische maffiataferelen....of is de FMJD dat al?
-
Trrring.Klareveld wrote:Mee eens. Alhoewel de FMJD ook op een HOOP andere fronten passief is. Binnenkort zal ik de executive vice president van de FMJD hier over bellen.rijmer wrote: In mijn ogen is de Fmjd hier veelste passief mee bezig.
"Hildering"
"Met Klareveld"
"Met wie?"
"Klareveld. Eh, die FMJD van jou, die is wel op een heleboel fronten passief, dat vind je zelf ook wel, neem ik aan..."
"Mag ik vragen wie u bent? Ik ken geen Klareveld in de damwereld."
"Ja eh, neem bijvoorbeeld die brief van de tien grootmeesters. Allemaal vóór de Delftse Telling. Georgiew, Valneris, Ndjofang, noem ze maar op. Daar kun je toch niet omheen? Maar wat doe jij met die Werelddambond van je? Op je luie reet zitten. Enne..."
"Meneer Klareveld, misschien wilt u zich even voorstellen. Ik kan u niet plaatsen in de damwereld."
"Ja eh, ik ben huisdammer en vanaf de zijlijn bij de damwereld betrokken. Ik lul vaak wat op het FMJD-forum, tussen al die lieden die geestelijk masturberen op het klassieke spel met al die remises. Mensen zoals jij, Pietertje, helaas. Neem eens je verantwoordelijkheid en luister naar iemand als Henk de Witt, die..."
"Meneer Klareveld, misschien kunt u uw ideeën naar mij op de mail zetten, met de optie 'niet urgent'. Uw stem lijkt overigens nogal op die van een ex-dambestuurder, maar dat zal toeval zijn. Goedenavond."
"Ja eh..."
Klik.
- DeletedProfile
Op deze manier snap ik een sponsorplaats helemaal neit meer. Een plaats van Sijbrands is dan wel goed, van Benni niet? Dit zou een erg suggestieve zaak worden. De damsport meot of zeggen: ja sponsorplaats of niet.Paul Wijninga wrote:Laatste nieuws! De sponsor heeft ook alvast het speelschema van Provoost vastgesteld. Alleen maar kneuzen!rijmer wrote:De sposor betaald alle kosten van het toernooi, jij mag zelf gokken hoeveel dat is. Ik hoop dat je snapt dat dat niet enkele 10'tjes zijn.
Maar serieus. Een sponsorplek is meer bedoeld om meer publiciteit voor een toernooi te genereren voor de sponsor. Is niet bedoeld om met de grootste zak geld te laten meedoen. Dan glijden we helemaal af naar russische maffiataferelen....of is de FMJD dat al?
Zonder sponsorplaats is het ideaal maar ik betwijfel dan of r nog frequent wk's georganiseerd gaan worden!
Misschien sponsor jij het volgende wk paul?
Ik ben eerlijk gezegd vrij negatief in de aantrekkingskracht van onze sport, dat sponsors r zo maar even veel geld instoppen. En als wel, toon het dan eens aan!
-
-
Inderdaad... Sijbrands sponsorplek wordt niet gebruikt om een speler aan een club te lijmen maar omveel meer publiciteit te trekken.Een groot verschil. En laat ik het meteen even ronduit zeggen Reinier. Dat gedoe van "Sponsor jij..." is een stompzinnige opmerking. De damsport kan sponsoren die om deze reden een toernooi sponsoren missen als kiespijn. En dat WK? Dat was zonder deze vage bijdrage er echt wel gekomen.rijmer wrote:Op deze manier snap ik een sponsorplaats helemaal neit meer. Een plaats van Sijbrands is dan wel goed, van Benni niet? Dit zou een erg suggestieve zaak worden. De damsport meot of zeggen: ja sponsorplaats of niet.
Zonder sponsorplaats is het ideaal maar ik betwijfel dan of r nog frequent wk's georganiseerd gaan worden!
Misschien sponsor jij het volgende wk paul?
Ik ben eerlijk gezegd vrij negatief in de aantrekkingskracht van onze sport, dat sponsors r zo maar even veel geld instoppen. En als wel, toon het dan eens aan!
Ik hoop van ganser harte dat Rik alsnog kan spelen op het WK. Anders kan dat wel eens behoorlijk demotiverend gaan werken op zijn activiteiten als jeugdleider en trainer. Maar dat zal Culemborg niet interesseren. Een speler voor het 10de bord van het eerste is binnen! OLe!
Wat is de damwereld toch heerlijk haha dankzij zo'n mooie damwereld blijft dit altijd even gezellige forum in stand! Er zou maar is niks gebeuren in de damwereld, dan kan dit forum ook opgeheven worden.
Er zit wel een luchtje aan de sponsorplaats van Bennie... maar als Rik ook mag meedoen vind ik het allemaal wel best
nog ff richting Reinier.. JEZUS bedenk alsjeblieft is een ander weerwoord om je lieve clubje te verdedigen dan "Organiseer jij het dan" pff dat slaat toch nergens op.. maja je zal hier wel weer op antwoorden " He Maartuhhh organiseer jij het volgende wk dan?" pff kansloos..
Mensen van het forum laten we ons bezig houden met leuke dingen! ga allemaal naar de damnacht van westerhaar
:) hehe lekker zuipuhh
Er zit wel een luchtje aan de sponsorplaats van Bennie... maar als Rik ook mag meedoen vind ik het allemaal wel best
nog ff richting Reinier.. JEZUS bedenk alsjeblieft is een ander weerwoord om je lieve clubje te verdedigen dan "Organiseer jij het dan" pff dat slaat toch nergens op.. maja je zal hier wel weer op antwoorden " He Maartuhhh organiseer jij het volgende wk dan?" pff kansloos..
Mensen van het forum laten we ons bezig houden met leuke dingen! ga allemaal naar de damnacht van westerhaar

- DeletedProfile
Ik gun het Rik meer op het WK te spelen dan de andere (uitgezonderd boudewijn). Ik mag Rik wel.
Als Rik gedemotiveerd raakt vraag ik me wel af waaraan dat ligt. Omdat er een sponsorplaats is waarvan bekent is naar wie deze gaat (en deze sponsorplaats bestaat al jaren dus die situatie moet bekent zijn) of omdat er een plaats belooft is door de bond waar ze te vroeg spreken?
Ik verdedig mijn clubje misschien, maar ik heb ook gezegd dat ik in eerste instantie niet voor sponsorplaatsen ben.
Maar ik weet wel dat het wk er zeker NIET gekomen was zonder deze manier. Het wk aspiranten zou eerst in Omsk gehouden worden maar is teruggegeven. Het wk junioren had geloof ik niet eens een aanbieding.
Ik weet dat Henk zich altijd pas aanbiedt op het moment dat er GEEN organisatie gevonden is.
En misschien is mijn opmerking sponsor jij niet zo sterk, maar wat ik bedoel. Kom maar met het benodigde geld van sponsoren.
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie veelste makkelijk denken over het vinden van sponsoren. Daarom daag ik jullie uit met sponsor jij. Kom praktisch maar met oplossing aandragen. Niet altijd roepen op dit forum dat alles zo makkelijk is.
En nogmaals wil ik de vraag stellen: wie geeft er geld voor niets weg? Onze sport genereert weinig publiciteit en zeker niet jeugdwk's. Dus hoe komen we hier aan geld? Zo af en toe zegt een club van een plaatselijke held, ja wij organiseren het. Ze vinden een sponsortje en krijgen het wk net rond. Fantastisch zonder meer, maar deze situatie is niet frequent ieder jaar. Jammer genoeg lukt dit lang niet ieder jaar. Dan maar een jaar zonder WK?
En blijkbaar is Benni toch wel goed voor publiciteit gezien het stukje in de krant. Verwachten jullie veel meer publiciteit van een jeugdwk? Maar misschien is dit koren op de molen voor jullie, omdat jeugdwk's volgens jullie veel meer publiciteit kan generen (en dus veel meer sponsoren).
En zolang de FMJD deze in jullie dubieuze praktijken toestaat zal het lek eerst gezocht moeten worden bij de FMJD. Maar wie gaat zich hiervoor inzetten?
Als Rik gedemotiveerd raakt vraag ik me wel af waaraan dat ligt. Omdat er een sponsorplaats is waarvan bekent is naar wie deze gaat (en deze sponsorplaats bestaat al jaren dus die situatie moet bekent zijn) of omdat er een plaats belooft is door de bond waar ze te vroeg spreken?
Ik verdedig mijn clubje misschien, maar ik heb ook gezegd dat ik in eerste instantie niet voor sponsorplaatsen ben.
Maar ik weet wel dat het wk er zeker NIET gekomen was zonder deze manier. Het wk aspiranten zou eerst in Omsk gehouden worden maar is teruggegeven. Het wk junioren had geloof ik niet eens een aanbieding.
Ik weet dat Henk zich altijd pas aanbiedt op het moment dat er GEEN organisatie gevonden is.
En misschien is mijn opmerking sponsor jij niet zo sterk, maar wat ik bedoel. Kom maar met het benodigde geld van sponsoren.
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie veelste makkelijk denken over het vinden van sponsoren. Daarom daag ik jullie uit met sponsor jij. Kom praktisch maar met oplossing aandragen. Niet altijd roepen op dit forum dat alles zo makkelijk is.
En nogmaals wil ik de vraag stellen: wie geeft er geld voor niets weg? Onze sport genereert weinig publiciteit en zeker niet jeugdwk's. Dus hoe komen we hier aan geld? Zo af en toe zegt een club van een plaatselijke held, ja wij organiseren het. Ze vinden een sponsortje en krijgen het wk net rond. Fantastisch zonder meer, maar deze situatie is niet frequent ieder jaar. Jammer genoeg lukt dit lang niet ieder jaar. Dan maar een jaar zonder WK?
En blijkbaar is Benni toch wel goed voor publiciteit gezien het stukje in de krant. Verwachten jullie veel meer publiciteit van een jeugdwk? Maar misschien is dit koren op de molen voor jullie, omdat jeugdwk's volgens jullie veel meer publiciteit kan generen (en dus veel meer sponsoren).
En zolang de FMJD deze in jullie dubieuze praktijken toestaat zal het lek eerst gezocht moeten worden bij de FMJD. Maar wie gaat zich hiervoor inzetten?