Zullen we jou genuanceerde en van een bijzondere intelligentie getuigende uitspraken en deze allerlaatste reactie van mijn kant dan maar als slotakkoord zien heer Goedemoed? Het is wel mooi geweest en hetgeen je nu weer allemaal hebt gebrouwen is nauwelijks de moeite van een reactie waard. Deze Brabantse Brulaap(echt leuk!) buigt het hoofd, niet voor "zijn grote voorbeeld" zoals jij hoogmoedig schrijft maar gewoon omdat het leuke er af is. Ik kan het toch niet nalaten nog even een sneer uit te delen, zo`n inkoppertje mág ik niet missen vind ik.
Misschien is het leuk om een fotootje te plaatsen van mijn vrouw en kind, dat kan het vermoeden dat ik op welke manier dan ook jaloers ben op wie dan ook misschien wegnemen. Ik garandeer je dat die foto er een stuk leuker uitziet dan die foto van jou in HD die ik maandelijks slechts met veel moeite kan ontwijken. Wat een zultkop zeg, maar jij en ik weten toch waardoor dat komt he?!. Mijn vrouw zegt net; het is maar goed dat lelijk zijn geen pijn doet, anders zou die jongen veel pijn hebben.
Doe je de vriendelijke groeten aan mijn damvriend Herman Spanjer?!

De sympathieke woordvoerder van RAES
-
Geld alleen maakt niet gelukig. Zo zijn daar ook nog aandelen, obligaties en opties.
Last edited by Ben Anoniem on Mon May 31, 2004 19:21, edited 1 time in total.
-
Fijn, dan sluit ik bij deze de vrede tussen Ingo en Tjalling. Nu de goede relatie tussen Cema en Raes nog herstellen en die nobelprijs kan me niet meer ontgaan [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] .Kosmos wrote:Heerlijk geschopt in dat laatste stukje.
Klaar.
En dan ga ik ff opstap met de spaghettivreter, die is toch nog net wat gezelliger dan de relnicht [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] !!
Trouwens, misschien moet ik voortaan wat beter oppassen met het plaatsen van mijn partijfragmenten. Je ziet wat het allemaal teweeg kan brengen!! En dan nog een ding, het geen wat Tjalling en Ingo doen is een goed voorbeeld voor de voetbalhooligans van Ajax en Feyenoord!!!!!
DIE SLAAN ELKAAR METEEN DE HERSENS IN!!!! (lkkr positief denken)
Trouwens, misschien moet ik voortaan wat beter oppassen met het plaatsen van mijn partijfragmenten. Je ziet wat het allemaal teweeg kan brengen!! En dan nog een ding, het geen wat Tjalling en Ingo doen is een goed voorbeeld voor de voetbalhooligans van Ajax en Feyenoord!!!!!
Mooi gesproken BAMI [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]DJBAMI wrote:En dan ga ik ff opstap met de spaghettivreter, die is toch nog net wat gezelliger dan de relnicht [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] !!
~Er is geen waarheid, slechts perceptie~