Opvallende dingen Nk meisjes

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

Damkoningin wrote:Nej ok. Dan ist goed.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Dank je Tjalling..
Lijkt me een leuke/interessante beleving. En ik hoop dat ik er veel van leer en dat ik hoog ga eindigen!
Bereid je maar goed voor met Gil!
Heaven is no location, but a state of mind
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

Kosmos wrote:
Damkoningin wrote:Nej ok. Dan ist goed.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Dank je Tjalling..
Lijkt me een leuke/interessante beleving. En ik hoop dat ik er veel van leer en dat ik hoog ga eindigen!
Ik denk dat ik met Marino ga voorbereiden.. En als die niet kan ga ik overleg plegen met Gil!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

Damkoningin wrote:
Kosmos wrote:

Dank je Tjalling..
Ik denk dat ik met Marino ga voorbereiden.. En als die niet kan ga ik overleg plegen met Gil!
Ja en denk erom: Voorbereiden op het dammen he niet op het zuipen! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Kosmos wrote:
Damkoningin wrote:
Kosmos wrote: Bereid je maar goed voor met Gil!
Ja en denk erom: Voorbereiden op het dammen he niet op het zuipen! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

Hahahahaha.. Nej .. dat komt wel goed. IK ga me nu WEL voorbereiden. Voor het NK heb ik alleen gekeke waar de pizzaria zat en waar de cafees waren! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Damkoningin wrote:
Kosmos wrote:
Damkoningin wrote:Nej ok. Dan ist goed..

Dank je Tjalling..
Misschien is Jan Schippers voor jou wel een nóg betere trainer-coach.
Zuipen tijdens het toernooi kun je in ieder geval vergeten onder Jan's begeleiding.
Gefeliciteerd nog en hopelijk ga je voor een stuntje zorgen op het EK!
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Hanco Elenbaas wrote:
Damkoningin wrote:
Kosmos wrote: Bereid je maar goed voor met Gil!
Misschien is Jan Schippers voor jou wel een nóg betere trainer-coach.
Zuipen tijdens het toernooi kun je in ieder geval vergeten onder Jan's begeleiding.
Gefeliciteerd nog en hopelijk ga je voor een stuntje zorgen op het EK!
Haha.. Jan kan denk ik (hoop ik)niet.
Nej. Ik ga het liefst bij Marino. Ik vin hem een goeie trainer namelijk en hij wil ook graag dat ik wat leer. Gil ook wel, maar die heeft minder tijd.

Mark Hees

Post by Mark Hees »

Hé Irene,

gefeliciteerd (wel wat laat, maar beter laat dan nooit). Komen we je komend jaar tegen in WvM3? Of mag je al in 2?
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Mark Hees wrote:Hé Irene,

gefeliciteerd (wel wat laat, maar beter laat dan nooit). Komen we je komend jaar tegen in WvM3? Of mag je al in 2?
Dank je Mark
Eerst ff een jaartje WvM 3 en daarna kijk ik wel verder wat ik ga doen.

Marjola

Post by Marjola »

[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] Ook opvallend aan het NK meisjes was dat Irene veel fans had [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] ! Zonder je CheerleadersPloeg (ook de boys) was je vast geen 3e [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Geen dank [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Damkoningin

Post by Damkoningin »

Marjola wrote:8) Ook opvallend aan het NK meisjes was dat Irene veel fans had [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] ! Zonder je CheerleadersPloeg (ook de boys) was je vast geen 3e [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Geen dank [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Jah. Ik werd overdonders met de fans. Echt Hartstikke bedankt. Iedereen die voor me is geweest... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
teejow wrote: Ik chearleader??? [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]
Ja. Teejow.. Jij ook.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Post Reply