Bereid je maar goed voor met Gil!Damkoningin wrote:Nej ok. Dan ist goed.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Dank je Tjalling..
Lijkt me een leuke/interessante beleving. En ik hoop dat ik er veel van leer en dat ik hoog ga eindigen!

Opvallende dingen Nk meisjes
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik denk dat ik met Marino ga voorbereiden.. En als die niet kan ga ik overleg plegen met Gil!Kosmos wrote:Bereid je maar goed voor met Gil!Damkoningin wrote:Nej ok. Dan ist goed.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Dank je Tjalling..
Lijkt me een leuke/interessante beleving. En ik hoop dat ik er veel van leer en dat ik hoog ga eindigen!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Ja en denk erom: Voorbereiden op het dammen he niet op het zuipen! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Damkoningin wrote:Ik denk dat ik met Marino ga voorbereiden.. En als die niet kan ga ik overleg plegen met Gil!Kosmos wrote:Bereid je maar goed voor met Gil!Damkoningin wrote:Nej ok. Dan ist goed.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Dank je Tjalling..
Heaven is no location, but a state of mind
-
Kosmos wrote:Ja en denk erom: Voorbereiden op het dammen he niet op het zuipen! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]Damkoningin wrote:Ik denk dat ik met Marino ga voorbereiden.. En als die niet kan ga ik overleg plegen met Gil!Kosmos wrote: Bereid je maar goed voor met Gil!
Hahahahaha.. Nej .. dat komt wel goed. IK ga me nu WEL voorbereiden. Voor het NK heb ik alleen gekeke waar de pizzaria zat en waar de cafees waren! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
- Hanco Elenbaas
Misschien is Jan Schippers voor jou wel een nóg betere trainer-coach.Damkoningin wrote:Ik denk dat ik met Marino ga voorbereiden.. En als die niet kan ga ik overleg plegen met Gil!Kosmos wrote:Bereid je maar goed voor met Gil!Damkoningin wrote:Nej ok. Dan ist goed..
Dank je Tjalling..
Zuipen tijdens het toernooi kun je in ieder geval vergeten onder Jan's begeleiding.
Gefeliciteerd nog en hopelijk ga je voor een stuntje zorgen op het EK!
-
Haha.. Jan kan denk ik (hoop ik)niet.Hanco Elenbaas wrote:Misschien is Jan Schippers voor jou wel een nóg betere trainer-coach.Damkoningin wrote:Ik denk dat ik met Marino ga voorbereiden.. En als die niet kan ga ik overleg plegen met Gil!Kosmos wrote: Bereid je maar goed voor met Gil!
Zuipen tijdens het toernooi kun je in ieder geval vergeten onder Jan's begeleiding.
Gefeliciteerd nog en hopelijk ga je voor een stuntje zorgen op het EK!
Nej. Ik ga het liefst bij Marino. Ik vin hem een goeie trainer namelijk en hij wil ook graag dat ik wat leer. Gil ook wel, maar die heeft minder tijd.
-
Dank je MarkMark Hees wrote:Hé Irene,
gefeliciteerd (wel wat laat, maar beter laat dan nooit). Komen we je komend jaar tegen in WvM3? Of mag je al in 2?
Eerst ff een jaartje WvM 3 en daarna kijk ik wel verder wat ik ga doen.
[img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] Ook opvallend aan het NK meisjes was dat Irene veel fans had [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] ! Zonder je CheerleadersPloeg (ook de boys) was je vast geen 3e [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Geen dank [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Jah. Ik werd overdonders met de fans. Echt Hartstikke bedankt. Iedereen die voor me is geweest... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Marjola wrote:Ook opvallend aan het NK meisjes was dat Irene veel fans had [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] ! Zonder je CheerleadersPloeg (ook de boys) was je vast geen 3e [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ja. Teejow.. Jij ook.. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]teejow wrote: Ik chearleader??? [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]