NK Dammen Vrouwen 2011
-
- Real name: Michel Stempher
Re: NK Dammen Vrouwen 2011
De Oerterp-applets werken nog steeds niet hier, maar de dambolites wel! Goed werk, Piet!!
Edit: ik zie dat de tijd niet meeloopt bij een vierkantje. De applets worden wel gewoon geüpdatet, want de zetten blijven gewoon komen. (na een zet verandert de tijd overigens wel)
Edit: ik zie dat de tijd niet meeloopt bij een vierkantje. De applets worden wel gewoon geüpdatet, want de zetten blijven gewoon komen. (na een zet verandert de tijd overigens wel)
-
Gisteren heb ik in 1 1/2 uur iets in elkaar geknutseld dat werkt mbt Dambolite-applet. Daarbij heb ik het zogenaamde dambolitehaarlem.jar file gebruikt, dat volgens mij experimenteel ook bij een paar ronden van het HHW-Open en wrs. ook in Haarlem als experiment is gebruikt.groenteboer wrote:
Volgens mij de enige .jar file dat momenteel beschikbaar is voor aansturing van de dambolite op .pdn basis.
Mogelijk dat deze .jar file - in tegenstelling tot de "oude" .jar-file geen tussentijdse updates van kloktijden ondersteunt. Misschien dat de ontwerpers Wieger Wesselink en Huib vd Wetering al een verbeterde versie hebben.
Ik zou het niet weten.... Misschien dat een persoon in Haarlem deze informatie wel heeft en met jou daarover wil communiceren.
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
Piet, alle waardering voor je gedane inspanningen!! Naar ik begreep van de organisatie eigenlijk geen storingen oid bij de borden en het was thuis ook beter te volgen dan gisteren hoorde ik. Vandaag was het overigens een vlot verlopen ronde met winstpartijen van Rianka en Vitalia. De overige drie partijen eindigden in gelijkwaardige remises.Piet Bouma wrote:Gisteren heb ik in 1 1/2 uur iets in elkaar geknutseld dat werkt mbt Dambolite-applet. Daarbij heb ik het zogenaamde dambolitehaarlem.jar file gebruikt, dat volgens mij experimenteel ook bij een paar ronden van het HHW-Open en wrs. ook in Haarlem als experiment is gebruikt.groenteboer wrote:
Volgens mij de enige .jar file dat momenteel beschikbaar is voor aansturing van de dambolite op .pdn basis.
Mogelijk dat deze .jar file - in tegenstelling tot de "oude" .jar-file geen tussentijdse updates van kloktijden ondersteunt. Misschien dat de ontwerpers Wieger Wesselink en Huib vd Wetering al een verbeterde versie hebben.
Ik zou het niet weten.... Misschien dat een persoon in Haarlem deze informatie wel heeft en met jou daarover wil communiceren.
Morgen volgen ronden 3 en 4, het belooft een lange dag te worden .....
-
Met dank aan Hendrik Veenstra doen ook de Oerterpapplets het weer overal!
Wat is er trouwens aan de hand bij Hoekman - Meijer-Kromhout ?? Is dit een fout van het systeem of is de partij gewoonweg niet begonnen?
Wat is er trouwens aan de hand bij Hoekman - Meijer-Kromhout ?? Is dit een fout van het systeem of is de partij gewoonweg niet begonnen?
Ik vrees het eerste, anders hadden immers de klokken moeten verschijnen, waarvan er één aan het aflopen is?groenteboer wrote:Met dank aan Hendrik Veenstra doen ook de Oerterpapplets het weer overal!
-
Nina kwam toch gewoon te laat zo te zien. Ook logisch dat we niks zagen, want zoals Piet Bouma al meldde ondersteunt dit script nog geen actuele kloktijden tijdens het nadenken.Alex wrote:Ik vrees het eerste, anders hadden immers de klokken moeten verschijnen, waarvan er één aan het aflopen is?groenteboer wrote:Met dank aan Hendrik Veenstra doen ook de Oerterpapplets het weer overal!
Nina wint al middels een lichte combinatie
Ook Agita neemt een combinatie!
-
Daar waar Vitalia lichte combinatie naliet, sloeg Nina wel direct toe idd.Ganesha wrote:Nina wint al middels een lichte combinatie
Inderdaad Double_D, Vitalia had op de 25e zet moeten winnen. middels combinatie
-
Zouden ze overigens in Zoutelande al niet weer bezig zijn met de 4e ronde?
Ik heb zo'n gevoel dat onze EBS 2.0 etc. ons in de steek laat.....
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
-
Tsja.. om 15:00 uur zouden ze al beginnen. Ik kan me voorstellen dat men dat iets te vroeg vond achteraf en overeenkwam om later te beginnen. Maar het is al vier uur geweest en nog steeds geen teken van leven. Dit zal de techniek wel weer zijn.Piet Bouma wrote:Zouden ze overigens in Zoutelande al niet weer bezig zijn met de 4e ronde?
Ze zouden om 15.00 met ronde 4 beginnen, dus jij zult gelijk hebben, Piet
-
Ach onze man uit Haarlem zal wel standby staan en ons binnenkort met de applets verblijden..... 

-
Nou.. de organisatie in Zeeland zelf mag ook wel eens leren communiceren. Nergens iets te lezen over een technische storing. Zelfs bij een stroomstoring is altijd wel iemand te bellen die het bekend kan maken via andere wegen of iets dergelijks.. Maar goed dat er morgen een rustdag is. Mooi tijdstip om de cursus communicatie te volgen.
Ja, ik kan zelf ook de telefoon pakken en een organisatielid bellen met de vraag wat er aan de hand is, maar dat zou niet de weg moeten zijn.
Ja, ik kan zelf ook de telefoon pakken en een organisatielid bellen met de vraag wat er aan de hand is, maar dat zou niet de weg moeten zijn.