Op het WK speelde hij op remise tegen de toppers. Tegen jou zal hij wel fel op winst gespeeld hebben en dan zou je misschien een kansje gekregen kunnen hebben om toe te slaan. Natuurlijk blijft hij te allen tijden gecontroleerd op winst spelen, dus zul je hem niet gauw op een misser kunnen betrappen. Jammer van jouw nul tegen Cordier, maar je zal nu al een aardige tegenstanderrating hebben opgebouwd met Domchev en Cordier, dus voorlopig zit je goed.Tijn wrote:Dank Andrew! Als op het WK al niemand van Domchev kan winnen, dan kan ik het al helemaal niet. Remise dus het resultaatAndrew Tjon A Ong wrote:Ik vind het heel jammer dat het Mor Seck nu zo vergaat. Iemand die pas een zwaar WK achter de rug heeft verdient toch een betere behandeling. Ik had hem zelf al een gratis hotelverblijf in Thailand aangeboden, maar hij wilde ook de reiskosten vergoed hebben. Als ik hem was zou ik eerst maar mijn paspoort in orde maken. Als hij dan zijn eisen wat had bijgesteld, dan had hij nu lekker onder een palmboom in Thailand kunnen liggen in plaats van onder een palmboom in SalouTijn wrote: Hij schijnt helemaal geen paspoort te hebben, zegt ´ie.
Wel vreemd, want hij moet toch visa gekregen hebben en Europa binnen gekomen zijn...
Hij heeft in ieder geval één dagje lekker kunnen eten in het Cala Font. Nu is zijn zuur verdiende prijzengeld van het WK opgegaan aan het mislukte reisavontuur naar Salou. Jammer voor hem. Met een betere planning en afstemming zou hij dit allemaal voorkomen kunnen hebben. Tijn, gefeliciteerd met jouw remise tegen Domchev. Ondanks dat het een remise speler is blijft het voor een gewone amateur toch een hele opgave om dat voor elkaar te krijgen. Heel veel succes in de komende ronde en natuurlijk in de rest van het toernooi en veel plezier, ondanks het slechte weer!Tijn wrote: Hij heeft ook een nacht in Cala Font mogen slapen, maar volgens mij waren de paar grijpstuivers die hem dit kostten nog teveel. De man is 'm vermoedelijk gesmeerd.
Als hij nu onder een Catalaanse palmboom ligt, ligtie in de blubber.. Het is al een half uur stevig aan het gieten!
Op dit moment overigens 5 koplopers met 6 uit 3. Zo uit mijn hoofd: Presman, Amrillaev, Valneris, Golubeva en Gulyaev. De volgende ronde begint over een kleine 40 minuten.
Vanmiddag ging het heel lomp mis tegen Cordier. Indien je onder druk staat in een dunne stand, is het systeem 1:20+1 verdomd lastig. Steeds een minuutje de tijd om te rekenen.
Op zich ben ik wel een voorstander van Fishersysteem met 1 minuut per zet erbij. Dat is voor spelers als ik wel erg prettig. Vaak laat ik het te ver komen met de tijd, en dan moet ik op een gegeven moment nog tig zetten doen binnen een paar seconden. Ik kan me echter goed voorstellen dat de druk als maar groter wordt naarmate je meer zetten moet halen in een stand waarbij je met de rug tegen de muur staat en je snakt naar wat meer tijd en even een beetje rust. Vandaag dus dubbele ronde in Salou?! Veel succes!