Technische middelen

A.Presman
Real name: Alexander Presman

Re: Babelfish

Post by A.Presman »

Kosmos wrote:
Alexander Presman wrote: Pardon?
Maar feit is feit. Tsjizjov heeft inderdaad geen toestemming gekregen van onze jonge impulsieve groentenboer.
Alexander noemt het broodje-aap-verhaal over Ben Meeren een feit.... Of heb ik het nu verkeerd begrepen?
Wat me stak is de suggestie dat als ik remise had gespeeld, Apeldoorn protest had aangetekend. Maar misschien heb ik dat niet juist geinterpreteerd? Wat had Apeldoorn gedaan als ik de partij fluitend remise had gemaakt, Alxander?
Ja, je blijft zwarte kat in donker kamer zoeken.
(Hiermee bedoel ik "it is hard to find black cat in dark room especially when there's no cat".
Voor definities van "cat", "room" verwijs ik naar desbetreffende woordenboeken )

Feit is dat Tsjizjov heeft geen toestemming gekregen van onze jonge damvriend om interview te geven (wat natuurlijk ironisch bedoeld. Nieuwe motto: "Elke zin met commentaar voorzien").

Wat zou gebeuren als Apeldoorn niet zou winnen dat weet ik niet.
Jammer dat de protest is niet getekend, dat zou jouw vraag voorkomen.
(Ik bedoel dat het is jammer dat de protest is niet getekend, dat zou jouw vraag voorkomen).
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Jan Pieter wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Ik kan het betoog van Ruud niet meer terugvinden
En dat voor zo'n forumtijger... Even zoeken op 'Ruud van Drunen' en je vindt http://laatste.info/bb/viewtopic.php?p= ... ight=#3340
Dit is het topic, dank je wel. Alleen kun je beter bij dít eerdere bericht van Ruud van Drunen beginnen http://www.laatste.info/bb/viewtopic.ph ... ight=#3324 omdat daarin ook de verklaring van Ben Meeren zelf te lezen is.
Vraagje

Post by Vraagje »

Hmm wat schreef ik toen een onzin zeg...

(Ja nu nog steeds ik weet het.)
De meest gehate dammer allertijden.
GuidoB

Post by GuidoB »

Vraagje wrote:Heb net even een paar partijen zitten bekijken en het ziet er inderdaad niet schokkend uit.
Vraagje wrote:Hmm wat schreef ik toen een onzin zeg...

Het eerste citaat onderstreept het tweede. Wat een onzin schrijf je, inderdaad. Speel de partijen van Ben Meeren uit Nijmegen 2001 nog eens na. Verklaar na Meeren - Baljakina en Meeren - Winkel de zet 12...19-24 uit Valneris - Meeren. Nu niet nog een keer schrijven dat je niets vreemds kunt vinden, want dan publiceer ik de partijen en beleven we de hele geschiedenis opnieuw.
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

GuidoB wrote:
Vraagje wrote:Heb net even een paar partijen zitten bekijken en het ziet er inderdaad niet schokkend uit.
Vraagje wrote:Hmm wat schreef ik toen een onzin zeg...

Het eerste citaat onderstreept het tweede. Wat een onzin schrijf je, inderdaad. Speel de partijen van Ben Meeren uit Nijmegen 2001 nog eens na. Verklaar na Meeren - Baljakina en Meeren - Winkel de zet 12...19-24 uit Valneris - Meeren. Nu niet nog een keer schrijven dat je niets vreemds kunt vinden, want dan publiceer ik de partijen en beleven we de hele geschiedenis opnieuw.
Zo bijzonder was dat allemaal niet toch? De overwinningen komen min of meer toevallig tot stand. Sven knoopt zichzelf fraai op.
Ben denkt: Ik neem een kettingstelling, zo speelde Gerard Kolsloot ook eens tegen mij in een analoge situatie. Deze voormalig ereklasser overzag net als Ben de consequenties van 37-31.
Heaven is no location, but a state of mind
Post Reply