10th European Youth Championship - Szczecin, PL

hans andriessen

Post by hans andriessen »

Piet Bouma wrote:
hans andriessen wrote:Vergelijkenderwijs: 3 jaar geleden deden bij de aspiranten mee Steijlen (verhinderd), Vogelaar en Wong (beide gestopt). Frerik, Zainal en Thijs zaten daar toen onder.
Hans,

Je schrijft (volgens mij al twee maal) dat Yuen Wong gestopt is. Waarschijnlijk alleen met persoonlijke wedstrijden, want hij staat wel in de opstelling van Orfam Telecom Twente 2 dit jaar (2B).
Ik doelde inderdaad op Yuen.
Ik meen dat hij in 2006 (zijn tweede aspirantenjaar) al niet meer meedeed aan het NK; en in 2007 en in 2008.
Dan ben je volgens mij gestopt.
Maar kennelijk maakt hij een doorstart; we zullen hem in de gaten houden [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Sterke concurrent.

Overigens, Stefan Stapper is ook "gestopt" maar speelde voor zijn plezier mee in Den Haag.
hans andriessen

OPROEP OPROEP OPROEP

Als iemand uit betrouwbare bron weet hoe laat de bus in Deventer of Hoogeveen aankomt, dan verzoek ik hem dit op het forum te zetten.

Of mailen naar mij mag ook; dan zet ik het op het forum.
Tenminste als ik nog tijd heb en niet halsoverkop naar Deventer moet.
Last edited by hans andriessen on Thu Aug 07, 2008 21:31, edited 3 times in total.
FeikeBoomstra

Post by FeikeBoomstra »

Dubbleslag !

Roel Boomstra heeft bij de het EK aspiranten de dubbelslag gemaakt: hij won vandaag ook het sneldamtoernooi.
Alex

Post by Alex »

hans andriessen wrote:Overigens, Stefan Stapper is ook "gestopt" maar speelde voor zijn plezier mee in Den Haag.
En Stefan werd Open Nederlands kampioen bij de jeugd tijdens DNC Open NK.
Jaap van Galen

Post by Jaap van Galen »

FeikeBoomstra wrote:Dubbleslag !

Roel Boomstra heeft bij de het EK aspiranten de dubbelslag gemaakt: hij won vandaag ook het sneldamtoernooi.
Dubble kampioen.
Klasse Roel, gefeliciteerd!!
Podgorny

Post by Podgorny »

Daarnaast werd Frerik Andriessen 3e bij de junioren. Dus twee podiumplaatsen bij het EK blitz. Karlijn Overes werd knap vierde, maar verder weet ik niets.
Jacques PERMAL

Post by Jacques PERMAL »

Information : my first priority !!

L'info en première ligne !!
hans andriessen

AANKOMSTTIJD AANKOMSTTIJD AANKOMSTTIJD

Ik ontving een sms van Frerik dat ze om 7 uur in Deventer zullen aankomen.
Kan dat kloppen als ze om 00.30 vertrekken? Wie weet dit?

Het betekent, dat ik zo'n beetje om 5 uur de deur uit moet.

Aanvulling.
De voorzitter van de KNDB heeft persoonlijk bevestigd, dat 7 uur klopt.
hans andriessen

Alex wrote:
hans andriessen wrote:Overigens, Stefan Stapper is ook "gestopt" maar speelde voor zijn plezier mee in Den Haag.
Met alle respect voor Stefan: de top van de jeugd speelde ten tijde van DNC Open in de finale van diverse NK's (junioren/aspiranten, zowel jongens als meisjes; zo'n 40 in totaal).
De jeugd tijdens het DNC betrof 9 spelers die niet in die finales stonden.
Alex

Post by Alex »

hans andriessen wrote:
Alex wrote:
Met alle respect voor Stefan: de top van de jeugd speelde ten tijde van DNC Open in de finale van diverse NK's (junioren/aspiranten, zowel jongens als meisjes; zo'n 40 in totaal).
De jeugd tijdens het DNC betrof 9 spelers die niet in die finales stonden.
Volgend jaar zullen de jeugd-NK's en DNC Open niet gelijktijdig zijn, de KNDB lijkt toch in te zien dat dit jaar een deceptie was.
Stefan heeft de titel gehaald met weinig tot geen training en volgens mij al helemaal geen wedstrijdritme.
Overigens deden er 15 jeugdspelers aan DNC Open NK mee, geen 9.

Maar om ff on topic te blijven:
volgens mij houdt de penningmeester van de FMJD flink wat geld over, als ik zo de accoomodatie, het meubilair en het materiaal bekijk, allemaal erg van de arremoeiege...
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Alex wrote: Maar om ff on topic te blijven:
volgens mij houdt de penningmeester van de FMJD flink wat geld over, als ik zo de accoomodatie, het meubilair en het materiaal bekijk, allemaal erg van de arremoeiege...
Het is een toernooi van de EDC Alex. Waarschijnlijk dat er wel wat afgedragen moet worden aan de FMJD. Moet je maar eens aan Frits Luteyn vragen.
Er moet wel wat gebeuren. Huisvesting van 220 spelers/speelsters plus dan ook nog begeleiding/ouders.
En het is Polen niet Nederland.
Overigens waag ik het te betwijfelen of een Nederlandse organisatie zo iets grootschaligs van de grond kan krijgen.
Maar misschien dat jullie in Den Haag plannen hebben met mooi materiaal, prima hotels en een schitterende speellocatie en met lage consumptieprijzen en een prima bediening?
FeikeBoomstra

Post by FeikeBoomstra »

maps.google.nl geeft:

Routebeschrijving naar Szczecin, Polen
711 km – ca. 6 uur 38 min.

Stationsplein
Deventer

voor een auto, misschien gaat een autobus iets langzamer.
Alex

Post by Alex »

Piet Bouma wrote:
Alex wrote: Maar om ff on topic te blijven:
Het is een toernooi van de EDC Alex. Waarschijnlijk dat er wel wat afgedragen moet worden aan de FMJD. Moet je maar eens aan Frits Luteyn vragen.
Er moet wel wat gebeuren. Huisvesting van 220 spelers/speelsters plus dan ook nog begeleiding/ouders.
En het is Polen niet Nederland.
Overigens waag ik het te betwijfelen of een Nederlandse organisatie zo iets grootschaligs van de grond kan krijgen.
Maar misschien dat jullie in Den Haag plannen hebben met mooi materiaal, prima hotels en een schitterende speellocatie en met lage consumptieprijzen en een prima bediening?
Ze hadden toch minstens voor wat grotere tafels kunnen zorgen, ze zaten nu wel erg dicht op elkaar en een plastic dopje is zo van het bord geschoven.

Overigens wilde de Stichting THO in 2009 het WK junioren organiseren in een hotel in Naaldwijk, maar de FMJD heeft een andere organisatieplaats aangewezen, we gaan nu een gooi doen naar het WK van 2010.
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

Alex wrote:Overigens wilde de Stichting THO in 2009 het WK junioren organiseren in een hotel in Naaldwijk, maar de FMJD heeft een andere organisatieplaats aangewezen, we gaan nu een gooi doen naar het WK van 2010.
Met alle respect. Het WK junioren is toch iets anders dan dit jeugd-EK met acht categoriën. Zo'n 40 spelers/speelsters (als jullie ook de meisjes erbij zouden doen) t.o.v. 220.

WK 2010 senioren?
FeikeBoomstra

Post by FeikeBoomstra »

Ga er maar aan staan:

· Netherlands (49 participants),
· Belarus (25),
· Estonia (23),
· Latvia (40),
· Russia (48),
· Ukraine (24).
· France (19),
· Belgium (5).
· Poland (50 participants),
· Germany (6),
· Hungary (15),
· Czech Republic (2).

Totaal: 306 personen
20 euro pp/pn incl ontbijt, lunch en diner voor begeleiders en alle 2e en 3e inschrijvingen per categorie per land.
Alle eerste inschrijvingen per land per categorie alleen inschrijfgeld van 40 euro, logies en eten vrij.
Post Reply