transfer geruchten

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Hanco Elenbaas wrote:
Insomnia wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Natuurlijk blijven we vrienden Jan!
Maar in welk spel heb jij een plusscore tegen Sijbrands en Gantwarg?
met dammen natuurlijk!
hij heeft maar liefst 250 !!! partijen in de ereklasse gespeeld !!!!!!!
Misschien nog wel meer, maar met dammen heeft Jan helaas geen plusscore tegen Sijbrands en Gantwarg, of wel?
Image Ik zie in Turbo Dambase dat Jan inderdaad Gantwarg al eens onder handen heeft genomen.
ImageImage
GANTWARG voor en na de partij tegen De Prutser

Maar van een overwinning van Jan op Ton Sijbrands kan ik niets vinden.

Image
DE_PRUTSER

Re: Huizum

Post by DE_PRUTSER »

Piet Bouma wrote:
DE_PRUTSER wrote:
Kosmos wrote: Zoveel keuzeplaatsen hebben jullie niet, Piet!
sinds dat ik vorig jaar iemand van huizum verschrikkelijk geveegd heb (volgens de speler zelf) ben ik nog steeds niet benaderd door huizum.
Heb je Friese voorouders Jan?

inderdaad Piet,mijn moeder is een rasechte fries ze is geboren in een dorpje bij witmarsum ( ben de naam kwijt op dit moment).

dat is ook de reden dat ik maar half zo goed ben geworden in het dammen,of laat ik het anders zeggen dat is de reden dat ik soms partijen uit 1 stuk speel dat staat beter.
DE_PRUTSER

Post by DE_PRUTSER »

Hanco Elenbaas wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Insomnia wrote: met dammen natuurlijk!
hij heeft maar liefst 250 !!! partijen in de ereklasse gespeeld !!!!!!!
Misschien nog wel meer, maar met dammen heeft Jan helaas geen plusscore tegen Sijbrands en Gantwarg, of wel?
Image Ik zie in Turbo Dambase dat Jan inderdaad Gantwarg al eens onder handen heeft genomen.
ImageImage
GANTWARG voor en na de partij tegen De Prutser

Maar van een overwinning van Jan op Ton Sijbrands kan ik niets vinden.

Image
dat kan wel kloppen hanco ik heb in een ver verleden een kloksimultaan tegen Ton gespeeld. in westerhaar die ik mocht winnen,het was een open partie bonnard weet ik nog de partij heeft zelfs de volkskrant gehaald ik meen mij te herinnneren dat Ton zelf die partij heeft behandeld in de kritieke fase.

later in hengelo in een damsimultaan nog een keer remise gespeeld ook deze partij is niet terug te vinden in dambase.

Tegen gantwarg staat ie inderdaad in de dambase en in een toernooi in westerhaarook remise tegen hem gespeeld.

er waren vele getuigen die dag negen medespelers kunnen het bevestigen.
DE_PRUTSER

Post by DE_PRUTSER »

Damkoningin wrote:
DE_PRUTSER wrote:
DE_PRUTSER wrote: hallo we blijven wel vrienden toch
trouwens wvm1 krijgt ook versterking. of nie Bart.
Slijmbal [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
pas op hoor anders ga ik
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin »

DE_PRUTSER wrote:
Damkoningin wrote:
DE_PRUTSER wrote: trouwens wvm1 krijgt ook versterking. of nie Bart.
Slijmbal [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
pas op hoor anders ga ik
Waar ga je?? of wat ga je doen??
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

DE_PRUTSER wrote: dat kan wel kloppen hanco ik heb in een ver verleden een kloksimultaan tegen Ton gespeeld. in westerhaar die ik mocht winnen,het was een open partie bonnard weet ik nog de partij heeft zelfs de volkskrant gehaald ik meen mij te herinnneren dat Ton zelf die partij heeft behandeld in de kritieke fase.

later in hengelo in een damsimultaan nog een keer remise gespeeld ook deze partij is niet terug te vinden in dambase.

Tegen gantwarg staat ie inderdaad in de dambase en in een toernooi in westerhaarook remise tegen hem gespeeld.

er waren vele getuigen die dag negen medespelers kunnen het bevestigen.
Laat eens zien hoe je dat doet Jan, van Ton Sijbrands winnen!
Het is me ook een keer bijna gelukt om hem te verslaan. Ik dwong hem een schijf te offeren in het half-open-klassieke middenspel, maar hij wist het nog remise te houden. Die gedenkwaardige dag, in 1979 in het Vondelpark, verloor hij in de simultaan van Eran Binenbaum, Kees IJsbrandij en Henk Twijnstra en verder een stuk of vijf remises. Ton heeft er nog nooit zo ziek uitgezien als tijdens deze séance.
Doe ons een plezier Jan en plaats die analyse van Ton van jullie partij!
Wieger Wesselink

Post by Wieger Wesselink »

Zeker op de klok gewonnen van Gantwarg of niet? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Ik ken jou maar al te goed, prutser!
Braintag

Post by Braintag »

Betrouwbare bronnen reppen van een overgang van EvdW van Troesoe naar het christelijk bolwerk Lunteren. Een toename van het aantal homoseksuele elementen in het team schijnt aanleiding te zijn geweest voor de ruzie tussen Troesoe en EvdW. We wachten nadere bevestiging van de geruchten nog af...
Vraagje

Post by Vraagje »

Braintag wrote:Betrouwbare bronnen reppen van een overgang van EvdW van Troesoe naar het christelijk bolwerk Lunteren. Een toename van het aantal homoseksuele elementen in het team schijnt aanleiding te zijn geweest voor de ruzie tussen Troesoe en EvdW. We wachten nadere bevestiging van de geruchten nog af...
Wie was het ook weer die mij op het damweb forum voor een latente homoseksueel uitmaakte???

Blijkbaar zijn die bronnen van je even betrouwbaar als de bronnen dat ik me ingeschreven zou hebben voor dat toernooitje van jullie. Op het forum een grote bek geven en, naar ik er later achterkwam, op de mindsports arena toegeven dat je weet wie het geweest is.
Braintag

Post by Braintag »

Vraagje wrote:
Braintag wrote:Betrouwbare bronnen reppen van een overgang van EvdW van Troesoe naar het christelijk bolwerk Lunteren. Een toename van het aantal homoseksuele elementen in het team schijnt aanleiding te zijn geweest voor de ruzie tussen Troesoe en EvdW. We wachten nadere bevestiging van de geruchten nog af...
Wie was het ook weer die mij op het damweb forum voor een latente homoseksueel uitmaakte???
Was dat die Tjalling Goedemoed niet? Ik kan het me niet goed meer heugen. Wel weet ik nog dat jij het niet zo leuk vond, waardoor je over je ideëen over homo's niets te raden over liet.
Vraagje

Post by Vraagje »

Braintag wrote:
Vraagje wrote:
Was dat die Tjalling Goedemoed niet? Ik kan het me niet goed meer heugen. Wel weet ik nog dat jij het niet zo leuk vond, waardoor je over je ideëen over homo's niets te raden over liet.
Ik merk dat je je het inderdaad niet zo goed meer kunt heugen, ga maar eens goed kijken.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Vraagje wrote:
Braintag wrote:
Vraagje wrote: Wie was het ook weer die mij op het damweb forum voor een latente homoseksueel uitmaakte???
Ik merk dat je je het inderdaad niet zo goed meer kunt heugen, ga maar eens goed kijken.
Laat maar Erik, niet meer op reageren.
Ik zal dat varkentje F. Bos wel voor je de oren wassen.
Braintag

Post by Braintag »

Hanco Elenbaas wrote:
Vraagje wrote:
Braintag wrote: Was dat die Tjalling Goedemoed niet? Ik kan het me niet goed meer heugen. Wel weet ik nog dat jij het niet zo leuk vond, waardoor je over je ideëen over homo's niets te raden over liet.
Laat maar Erik, niet meer op reageren.
Ik zal dat varkentje F. Bos wel voor je de oren wassen.
Vol verwachting klopt mijn hart
Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort »

Die Erik van de Weerdhof moet zelf weten of hij in Lunteren wil gaan spelen maar een weldenkend mens wil nog niets eens begraven liggen in dat dorp.
Vraagje

Post by Vraagje »

Voor alle duidelijkheid ik blijf gewoon voor Troesoe spelen en er is geen sprake van of op enig moment sprake van geweest dat ik voor Lunteren zou gaan spelen.
Post Reply