Ik doe inderdaad in ruil voor 500 Euro een flinke toegeving ah forum door mijn anonimiteit op te heffen. Of misschien speel ik wel volledig gecamoufleerd - dat zou natuurlijk ook erg aardig zijn.Bert Zwart wrote: Dus je anonimiteit die je eerder zo hartstochtelijk verdedigde is je geeneens 500 euro waard!?

Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
- Real name: Irene Stegeman
Hahahahaha.. Is goed.. Moet je ff de datum doorgeve (ruim voor de wedstrijd, dan kan ik ff in de agenda's kijke of we vrij zijn)PeterHt wrote:Mmm, als de Damkoningin voor cheerleaders zorgt, schrijf ik het persbericht wel... Hoe noemen we de match? 'Stedenstrijd Amsterdam-Tilburg'?!Damkoningin wrote:PeterHt wrote:
Met publiek, webcams en cheerleaders? Of op een geheime plaats ergens in een bunker?
Is Fokkink de arbiter?
1 tip. Voor cheerleaders moet je in W'haar zijn. Daar heb je er al 3
Ik hoop wel dat er een webcam komt (vooral natuurlijk vanwege de cheerleaders ), want om nu naar Westerhaar te reizen...
En Guest??? Tuulk is het leuk en gezellig, maar het is natuurlijk nog gezelliger als we weten wie jij bent.. Want dan kunne we je aanmoedigen.. (met je naam op onze truitjes zeg maar)
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
En als je naam eenmaal op het truitje van Damkoningin staat, dan KUN je niet meer verliezen....Damkoningin wrote:Hahahahaha.. Is goed.. Moet je ff de datum doorgeve (ruim voor de wedstrijd, dan kan ik ff in de agenda's kijke of we vrij zijn)PeterHt wrote:Mmm, als de Damkoningin voor cheerleaders zorgt, schrijf ik het persbericht wel... Hoe noemen we de match? 'Stedenstrijd Amsterdam-Tilburg'?!Damkoningin wrote:
1 tip. Voor cheerleaders moet je in W'haar zijn. Daar heb je er al 3
Ik hoop wel dat er een webcam komt (vooral natuurlijk vanwege de cheerleaders ), want om nu naar Westerhaar te reizen...
En Guest??? Tuulk is het leuk en gezellig, maar het is natuurlijk nog gezelliger als we weten wie jij bent.. Want dan kunne we je aanmoedigen.. (met je naam op onze truitjes zeg maar)
-
Mark Hees wrote:En als je naam eenmaal op het truitje van Damkoningin staat, dan KUN je niet meer verliezen....Damkoningin wrote:
Hahahahaha.. Is goed.. Moet je ff de datum doorgeve (ruim voor de wedstrijd, dan kan ik ff in de agenda's kijke of we vrij zijn)
Hmmm.. Ik moet dan ook nog ff overlegge over de inhuurkosten he?!?!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Uiteraard. Maar de inleg schijnt een aardig bedrag te worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet een behoorlijk bedrag er voor over hebben om jou over te laten komen uit het altijd verre Westerhaar...Damkoningin wrote:Mark Hees wrote:En als je naam eenmaal op het truitje van Damkoningin staat, dan KUN je niet meer verliezen....Damkoningin wrote:
Hahahahaha.. Is goed.. Moet je ff de datum doorgeve (ruim voor de wedstrijd, dan kan ik ff in de agenda's kijke of we vrij zijn)
-
Ff relaxed. NIET ALLEEN IK. De andere twee cheerleaders ook....Mark Hees wrote:Uiteraard. Maar de inleg schijnt een aardig bedrag te worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet een behoorlijk bedrag er voor over hebben om jou over te laten komen uit het altijd verre Westerhaar...Damkoningin wrote:Mark Hees wrote: En als je naam eenmaal op het truitje van Damkoningin staat, dan KUN je niet meer verliezen....
Ach natuurlijk, hoe kan ik die vergeten.... [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] Nou ja, dan moet je maar wat delen.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Damkoningin wrote:Ff relaxed. NIET ALLEEN IK. De andere twee cheerleaders ook.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Mark Hees wrote:Uiteraard. Maar de inleg schijnt een aardig bedrag te worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet een behoorlijk bedrag er voor over hebben om jou over te laten komen uit het altijd verre Westerhaar... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Damkoningin wrote:
Hmmm.. Ik moet dan ook nog ff overlegge over de inhuurkosten he?!?! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Het blijft geestig natuurlijk, zo'n Dammende Dominee. Hopelijk kunnen we er nog lang van genieten.niek kuijvenhoven wrote:Dankjulliewel allemaal voor jullie felicitaties.
Ik hoop dat jullie beseffen dat ik niet alleen een Christen ben op zondag als ik twee keer naar de kerk ga, maar ook op de andere dagen. Het is zeker niet mijn bedoeling om andere spelers te benadelen omdat ze precies op een zondag tegen mij moeten en dan eerder moeten gaan spelen (als ze dat al willen) . Ik wil alleen dat jullie beseffen dat de zondag voor mij een dag is om de Here te dienen en niet om te dammen.
Ik zal de eerste ronde op het NK waarschijnlijk tegen Hans Jansen moeten spelen, omdat dat mijn clubgenoot is bij Tomahaok. En ik weet vrijwel zeker dat Hans er geen problemen mee heeft om de eerste wedstrijs op zaterdag te spelen.
Ik zat trouwens na te denken, als ik nu eens mijn gemiddelde haal op het NK. Dan krijg ik correctiefactor tien omdat mijn prestaties sterk afwijkend zijn van mijn rating. Als dat zo is, gaat mijn rating (NK junioren, HF, clubcompetitie, NK senioren) met ongeveer 170!!!! punten omhoog haha!
Ik plaats echter wel vraagtekens bij een Dominee in spe die zich zorgen maakt om zijn Damrating.
Volgens de KNDB-site begint het NK op 3 april, dus gewoon op een zaterdag. Waar koekenbakker Guido gelezen heeft dat het op zondag begint blijft een raadsel.
-
Mark Hees wrote:Ach natuurlijk, hoe kan ik die vergeten.... [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] Nou ja, dan moet je maar wat delen.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Damkoningin wrote:Ff relaxed. NIET ALLEEN IK. De andere twee cheerleaders ook.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Mark Hees wrote: Uiteraard. Maar de inleg schijnt een aardig bedrag te worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet een behoorlijk bedrag er voor over hebben om jou over te laten komen uit het altijd verre Westerhaar... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
daarom zei ik ook: Moet ik ff overleggen!!!!
- Eric Sanders
Bij sectie 'Nieuws' staat 3 april. In de kalender 4 april.GuidoB wrote:Ook goeiemiddag, Hanco. Zit je misschien bij 2005 te kijken? Prutser!Hanco Elenbaas wrote:Volgens de KNDB-site begint het NK op 3 april, dus gewoon op een zaterdag. Waar koekenbakker Guido gelezen heeft dat het op zondag begint blijft een raadsel.
Geen gekoekenbak en gepruts, maar gewoon onduidelijk dus.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
- Hanco Elenbaas
Vermoedelijk heeft Guido die kalender bijgewerkt.Eric Sanders wrote:Bij sectie 'Nieuws' staat 3 april. In de kalender 4 april.GuidoB wrote:Ook goeiemiddag, Hanco. Zit je misschien bij 2005 te kijken? Prutser!Hanco Elenbaas wrote:Volgens de KNDB-site begint het NK op 3 april, dus gewoon op een zaterdag. Waar koekenbakker Guido gelezen heeft dat het op zondag begint blijft een raadsel.
Het NK begint gewoon op zaterdag 3 april en eindigt op 17 april, dus normaal gesproken is zondag een rustdag, als gebruikelijk wanneer een gereformeerde meedoet.
Zo was het en zo zal het blijven.
-
De hele discussie rond spelen op zondag of niet en de pure vreugde van Niek doen me denken aan die goede oude tijd toen ik zelf als 20-jarige het NK (in stadskanaal) haalde. We schrijven 1995.Hanco Elenbaas wrote:Vermoedelijk heeft Guido die kalender bijgewerkt.Eric Sanders wrote:Bij sectie 'Nieuws' staat 3 april. In de kalender 4 april.GuidoB wrote: Ook goeiemiddag, Hanco. Zit je misschien bij 2005 te kijken? Prutser!
Het NK begint gewoon op zaterdag 3 april en eindigt op 17 april, dus normaal gesproken is zondag een rustdag, als gebruikelijk wanneer een gereformeerde meedoet.
Zo was het en zo zal het blijven.
Een week voor het NK veegde ik Johan Bastiaannet helemaal van het bord in de onderlinge van ADG (die week daarvoor Wim Bremmer), waarna ik de historische woorden sprak dat ik wel mijn gemiddelde zou kunnen halen.
Het moet een van de meest naieve gedachten zijn geweest in de historie sinds de inwoners van Troje dachten dat ze een gegeven paard niet in de bek hoefden te kijken.
Een paar vreselijke afstraffingen (door Gerard Jansen, Hein Meijer en Arjan van Leeuwen) en de eerste grijze haren opgelopen door de ontelbare uren die ik in hevige stress doorbracht (vooral tegen Clerc) in schier hopeloze stellingen. Na 13 rondes was ik een illusie armer en een ervaring rijker. 9 kostbare puntjes die me op de gedeelde laatste plaats brachten, samen met domineeszoon Wim van der Kooij.
Na afloop van dit NK herinnerde ik me weer de wijze woorden van Evert Dollekamp dat voor de meeste mensen de plaatsing voor het NK leuker is dan het meedoen zelf.
Maar goed, ik hoop dat het Niek een stuk beter zal vergaan.
In dat NK waren "gewoon" twee rondes op zondag gepland.
De eerste zondagpartij van Van der Kooij werd vooruitgespeeld tegen ondergetekende. Men moet iets gedacht hebben van: Zo'n jonge debutant zal daar wel niet over durven zeuren. Dat was inderdaad het geval. Een paar weken van te voren pakten wim en ik gezamenlijk de leiding in het NK door te remiseren in het koelhuis. Hierdoor had ik tussen de eerste en tweede ronde een rustdag, wat er mede voor zorgde dat ik nooit in mijn ritme kwam. De tweede zondagpartij van Van der Kooij werd gespeeld op de tweede rustdag
van het NK. Nu was wieger de klos, waar ik nog net een puntje haalde werd wieger op fraaie wijze weggespeeld.
In het kort:
- Niek ik hoop dat je geen grijze haren overhoud aan het toernooi
- Ik hoop inderdaad voor de deelnemers dat zondagen collectieve rustdagen zijn; vooruitspelen is een crime.
Als ik speel weet je wie ik ben. Mijn naam op jullie truitjes lijkt me in dat geval een uitstekend plan. Daar houd ik je aan!Damkoningin wrote: En Guest??? Tuulk is het leuk en gezellig, maar het is natuurlijk nog gezelliger als we weten wie jij bent.. Want dan kunne we je aanmoedigen.. (met je naam op onze truitjes zeg maar)
Kijk, Bert, daar geef ik tzt graag mijn anonimiteit voor op!
Maar, Damkoningin, we hebben nog een probleem. Hanco durft niet te spelen... Hoe gaan we dat oplossen?
Ken je anders nog wat chippendales die Hanco's naam op hun billen zouden willen stikkeren? Misschien trekt dat Hanco over de streep.