Sjende Blijn geeft wel + 64 maar 3 zetten later staat dezelfde stand gewoon op het bord.
Zo blijft het natuurlijk altijd + 64 maar wordt er nooit gewonnen.
Foutje van de programmeur?
william wrote:Sjende Blijn geeft wel + 64 maar 3 zetten later staat dezelfde stand gewoon op het bord.
william wrote:Sjende Blijn geeft wel + 64 maar 3 zetten later staat dezelfde stand gewoon op het bord.
Baliakin doet het dan ook anders!
Die computerprogramma's kunnen allebei geen eindspelen oplossen.
Daar moet nog heel wat aan geprogrammeerd worden.
Baliakin doet het dan ook anders!
Die computerprogramma's kunnen allebei geen eindspelen oplossen.
Daar moet nog heel wat aan geprogrammeerd worden.
Waarom zet Baliakin al die schijven tegen de lange lijn aan???
Nu heeft hij toch geen truukjes meer!!!
Fraaie overwinning Tsjizjov op Georgiev! Mooi herstel van Martijn van IJzendoorn! Wie wint er nou van Virny? Kan Wouter Wolff het eindspel tegen Baljakin nog remise houden? Te vrezen valt dat hij nog bezwijkt.
william wrote:Ik begrijp het toch goed dat Wouter gewoon remise speelt, heel knap!
In een eindstand, waarin zwart (zo maar) zijn dam weggeeft en daardoor totaal verloren staat. Nee dat snap ik niet.
Er is echt iets mis met de weergave van deze partij.
william wrote:Ik begrijp het toch goed dat Wouter gewoon remise speelt, heel knap!
In een eindstand, waarin zwart (zo maar) zijn dam weggeeft en daardoor totaal verloren staat. Nee dat snap ik niet.
Er is echt iets mis met de weergave van deze partij.
Compleet falende organisatie ...
Meestal zijn het de spelers die falen. Die moeten meteen na afloop van de partij de klok stilzetten zodat de zetregistratie stopt. Als ze dat vergeten, krijg je ook alles te zien wat daarna nog op het bord gebeurt.
Heeft niks met het al dan niet stilzetten van de klok te maken. De partij is pas beëindigd als de uitslag is ingevoerd op de computer. Tot dat moment blijft de software de veranderingen op het bord registreren. Er is niet heel veel fantasie voor nodig om te bedenken dat na 23-28 remise is gegeven. Vervolgens is de dam op 46 van het bord gehaald en met dezelfde hand ook de schijf op 28. Zo is een dam op 28 geregistreerd. De software heeft daar samen 46-28 van gemaakt.