Afgezien van je eerste alinea ben ik het wel met deze post eens.Guest wrote:Tsja, Bert. Eric stelt zich zo ontzettend onsympathiek op dat ik er moeite mee heb om hem voor een zacht prijsje toe te laten.Bert Zwart wrote: En Guest, ik ben het met je eens dat we met de prijs iets aan het remiseprobleem moeten doen. Ik hoop dat je je vorige post wat zal nuanceren. Ik heb de hoop dat nog meer mensen over de brug zullen komen.
Verder zou ik graag eerst een goede bestemming voor het geld bedanken alvorens we ruzie maken over wie, hoeveel etc.
Dadelijk zijn we met 100 donateurs maar ook met 100 ideeen en 1000 voorwaarden. Dat werkt niet zo lekker. Afbraakrissico is dan immers weer groot. Als wij nou eerst een goed idee bedenken en dan iedereen vragen zich aan te sluiten of niet. Dat lijkt me eenvoudiger werkbaar. Laat me aub weten of je het ermee eens bent!
Tegen die tijd is Eric's woede jegens mij misschien gedaald en ziet hij in dat we wellicht op een of andere manier constructiever met elkaar en dit forum om meoten gaan.
Wat die eerste alinea betreft: 300 euro is geen zacht prijsje en overduidelijk komt dit getal voor uit het feit dat we voor een rondeprijs van 100 euro nog drie ronden ongedekt hadden.
zie verder mijn post die ik vlak hiervoor gedaan heb.
Ik ben zelf niet zo happig om geld te steken in een NK met de Delftse telling. Derhalve zie ik niet veel afstand tussen de mening van mij en Eric.
Maar goed, je hebt gelijk dat het goed is om snel duidelijkheid te creeren over wat we precies gaan doen. Wat vind je van iedere dag een rondeprijs voor mooiste overwinning en afhankelijk van de totale hoeveelheid geld extra prijzen voor de mooiste overwinningen van het toernooi en de meest strijdlustige spelers?
Een rondeprijs moet bij voorkeur een aardig bedrag zijn, dat is publicair gezien ook interessant. Even hardop dromen: een rondeprijs van 250 euro...
Wat doen we wanneer er in een ronde maar 1 overwinning is die voortgekomen is uit een blunder als in de partij vdAkker - Dolfing? Keren we dan uit?