Klopt, ik wilde eigenlijk de bondsraadvergadering van 10 januari afwachten om te zien hoe het precies staat met het NK, gelet op je voorkeur vor toernooien waarbij men zich bekommert om media-aandacht / men bereid is om iets aan het remiseprobleem te doen.Guest wrote:Bert, hoe zit het met die 500 Euro van ons beiden? Dat is het enige punt waar je nog niet op hebt gereageerd!Bert Zwart wrote:Nogmaals: Ik vind die partij van Mitsjanski indrukwekkend maar niet briljant.
Ik heb zoals Guest ergens beweerd inderdaad geschreven dat ik me niet voldoende realiseerde dat het G. Jansen was die hier geveegd werd.
Aan de andere kant, als ik het nog eens nuchter bekijk, gewoon een slechte partij van Gerard Jansen.
Over de walgelijke combinatie anonimiteit/arrogantie heb ik ook nog wat te melden maar ik geloof dat dieter al een topic geopend heeft hierover dus hier laat ik het maar bij en verhuis naar die thread.
Strikt genomen voldoet het NK op dit moment aan je eis.
Het toernooi in Delft vind ik om andere redenen ongeschikt. In het kort: Te grote krachtsverschillen en te weinig "op het spel" staan. In het NK zal dit anders liggen en onze 1000 euro is gezien de erbarmelijke financiele staat van de KNDB geen druppel op de gloeiende plaat meer. Dus hoop ik (nogmaals) dat deelnemer proberen om die prijs in de wacht te slepen (een weinig gestructureerd betoog wellicht maar ik tik gewoon achter elkaar door, hopend dat de strekking duidelijk is).
Hoe we de poet verdelen weet ik nog niet.
Ik kan me voorstellen dat we een verkiezing houden op dit forum over wie de meest strijdlustige speler is, een andere optie is dat we dat zelf bepalen, of dat we een onpartijdige jury instellen. Bottom line om de strijdlust te verhogen hoef je je niet te beperken to dagprijzen. Op dit moment is er ook niet veel geld om 13 prijzen uit te keren. Wellicht dus gewoon een prijs van 1000 euro voor meest strijdlustige speler op het NK?
We kunnen er nog verder over nadenken. Maak je echter geen zorgen over mn 500 euro.