Lijkt me wel een bezig baasje, die Haitze. Hopelijk kan hij voldoende tijd vrijmaken voor het voorzitterschap.
Weet iemand trouwens iets over zijn visie op de damsport? Hoe denkt hij bijvoorbeeld over remisebeperking, spelen op zondag, vrije inschrijving voor de nationale competitie etc?
Lijkt me een uitdaging voor de redactie van het Damspel.
Het volgende uitgebreide interview moet natuurlijk met de nieuwe voorzitter van de KNDB zijn!
Grappig. Eerst kiezen, dan pas kijken wat je gekozen hebt.
Haitze Meurs is het onderwerp jongelui.
Wel bij de les blijven natuurlijk.
Wat denkt Us Haits van het remiseprobleem, van de zondagsrust?
Of lezen we dat later nog wel eens?
(...)
Behalve de damsport heeft de heer Meurs de volgende hobby’s en nevenactiviteiten:
- Voorzitter van de schietvereniging “De lange loop�
(...)
Dat kan nog goed van pas komen met al die lastige dt-ers in het bestuur en de bondsraad. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Nou Eric, dat duurt nog een uurtje en dan zal die knul van De Groot wel weer op het dak zitten en vanaf die veilige positie pamfletten werpen ter verbetering van de damwereld en ter opvoeding van zijn volk
Dus Haitze vindt remises best, vinden spelen op zaterdag ok (en dus niet op zondag) en houdt zich verder op de vlakte (zolang de naam van de sponsor maar voldoende in beeld komt, want het gaat niet zo goed op de markt van overheids-adviseurs).
Ben Anoniem wrote:Haitze Meurs kan je ontleden in:
Remise
zat
uh
Dus Haitze vindt remises best, vinden spelen op zaterdag ok (en dus niet op zondag) en houdt zich verder op de vlakte (zolang de naam van de sponsor maar voldoende in beeld komt, want het gaat niet zo goed op de markt van overheids-adviseurs).
Ah gelukkig. Pietje Puk heeft voor ons met Haitze Meurs gesproken en doet nu verslag van het gesprek. Hoepel toch op, eikel.
Ben Anoniem wrote:Ik ben belangrijk, want ik heb zelfs een eigen stalker.
Zou Mark Hees ook iets over het topic te melden hebben?
Oh, ik stalk je niet hoor. Daar vind ik je niet interesant genoeg voor. Het topic vind ik echter dusdanig interesant dat ik me nogal erger aan de onzin postings van jou. Mijn mening over Haitze Meurs? Ik ken de beste man niet. Lijkt me wel dat hij een hoop voor de damsport doet. Hopenlijk heeft hij meer tijd dan Ebbo.
(...)
Behalve de damsport heeft de heer Meurs de volgende hobby’s en nevenactiviteiten:
- Voorzitter van de schietvereniging “De lange loop�
(...)
Dat kan nog goed van pas komen met al die lastige dt-ers in het bestuur en de bondsraad. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]