Rotterdam Open (16-22 juli 2017)

GuidoB

Re: Rotterdam Open (16-22 juli 2017)

Post by GuidoB »

Nou Alex, ik moet je toch gelijk geven met die internet verbinding. Die loopt inderdaad regelmatig vast. Ik denk dat we daar niet al teveel aan kunnen doen, want een vaste verbinding hebben we niet.
Piet Bouma

Post by Piet Bouma »

GuidoB wrote:Nou Alex, ik moet je toch gelijk geven met die internet verbinding. Die loopt inderdaad regelmatig vast. Ik denk dat we daar niet al teveel aan kunnen doen, want een vaste verbinding hebben we niet.
Staat die laptop wel gunstig ten opzichte van het Wifi punt?

Ik zie ook wat problemen met de semi-live.
Volgens mij komt de partij van Jan Terpstra wel altijd door, maar het lijkt erop dat Piet Roozenboom minder sterke wifi heeft
en dat daar de registratie op off-line gaat (en hij later de partij dan in Toernooibase koppelt).
Maar het kan natuurlijk ook dat Piet niet op START LIVE heeft gedrukt.....:)
https:toernooibase.kndb.nl More than 457.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 23.000 games broadcasted (semi-)live, more than 13.600 inserted tournaments!
GuidoB

Post by GuidoB »

Piet Bouma wrote:Staat die laptop wel gunstig ten opzichte van het Wifi punt?
Ik heb geen idee. Niet dat we keuze hebben voor wat betreft de zaal inrichting. Maar ik zal vanavond eens beginnen over de internet verbinding; misschien dat er nog wat mogelijk is.
Alex

Post by Alex »

Piet Bouma wrote:
GuidoB wrote:Nou Alex, ik moet je toch gelijk geven met die internet verbinding. Die loopt inderdaad regelmatig vast. Ik denk dat we daar niet al teveel aan kunnen doen, want een vaste verbinding hebben we niet.
Staat die laptop wel gunstig ten opzichte van het Wifi punt?

Ik zie ook wat problemen met de semi-live.
Volgens mij komt de partij van Jan Terpstra wel altijd door, maar het lijkt erop dat Piet Roozenboom minder sterke wifi heeft
en dat daar de registratie op off-line gaat (en hij later de partij dan in Toernooibase koppelt).
Maar het kan natuurlijk ook dat Piet niet op START LIVE heeft gedrukt.....:)
Piet Rozenboom kon inderdaad dinsdag zijn partij niet opslaan, vernam ik.
Nar mijn weten voert Piet altijd semilive in, met START LIVE ingedrukt, ik keek dinsdag en zag een groene knop.
GuidoB

Post by GuidoB »

Vandaag is de bliksem ingeslagen vlakbij de EUR. De WiFi hotspot werkte daarna niet meer. Er scheen niemand te zijn die dat kon herstellen. Hopelijk is er morgen weer WiFi in de speelzaal. Zonder internet is het best lastig. Zelfs het publiceren van uitslagen en paringen lukte niet.
Post Reply