24ste Paastoernooi 2004

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Mark Hees

Post by Mark Hees »

Hanco Elenbaas wrote:De gebroeders Drost verzorgen de geleide loting van de eerste ronde.
De studenten spelen mee in het toernooi, de hoogst eindigende student wordt studentenkampioen. Marcel Kosters werd in 2002 studentenkampioen door op de 10de plaats te eindigen.
Niet alleen Joshua Livestro won beide toernooien (in 1994), maar ook Peter Hoogteijling (2000), Cor van Dusseldorp (1997) en Dennis Bosch (1995) hebben dat gepresteerd.
Zie http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?t=479
1994 wist ik nog omdat ik toen zelf meedeed. Mijn welgemeende excuses aan de dubbelwinnaars die ik verzuimde te noemen... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Geleide loting, gelukkig. Hoef ik de 1e ronde tenminste niet tegen iemand met 500 punten rating meer dan ik.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Mark Hees

Post by Mark Hees »

Hanco Elenbaas wrote:OK Dames en Heren,
Namens Toernooidirecteur Gerrit Tigchelaar deel ik u mee dat de inschrijving -voorlopig- gesloten is, een nieuw record!
Maximaal kunnen 42 deelnemers worden ingeschreven.
We hebben er nu 44.
Gerrit wil nogmaals onderstrepen dat deelname slechts verzekerd is vanaf volgorde van binnenkomen van inschrijfgeld bij penningmeester Helmuth Bauschen!!
Zulks geldt ook voor het Sneldamtoernooi op Zaterdagavond!!
Hoelaat is het sneldamtoernooi normaal gesproken afgelopen?
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Nog even voor alle duidelijkheid:
Er zijn nu 44 inschrijvingen. Twee spelers moeten afvallen. Gerrit houdt zich aan de bepaling dat dat degenen zijn die het laatst hun inschrijfgeld hebben betaald.
Omdat het kan zijn dat meerdere deelnemers zich moeten terugtrekken, is het verstandig dat geïnteresseerden zich bij Gerrit op de reservelijst laten zetten.
Gerrit Tigchelaar, 020-6165967
gtigchelaar@hotmail.com
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Mark Hees wrote: Hoelaat is het sneldamtoernooi normaal gesproken afgelopen?
Meestal rond 24:00 uur Mark.
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos »

Die Jozua Livestro is dat niet een adviseur van Peter Jan Balkenende?
Wij noemden hem vroeger gewoon Jos.
Heaven is no location, but a state of mind
Peter van Heun

Post by Peter van Heun »

Kosmos wrote:Die Jozua Livestro is dat niet een adviseur van Peter Jan Balkenende?
Nee, het is een oud-medewerker en adept van Bolkesteijn.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Peter van Heun wrote:
Kosmos wrote:Die Jozua Livestro is dat niet een adviseur van Peter Jan Balkenende?
Nee, het is een oud-medewerker en adept van Bolkesteijn.
Wij noemden hem ook meestal Jos, maar officieel was het Joshua en zo laat hij zich tegenwoordig meestal noemen. Hij heeft een conservatief-liberaal genootschap met een christelijke inslag opgericht, de Edmund Burke Stichting, of zoiets. Jos is een soort mannetjesmaker, hij heeft een tekstschrijversbureau opgezet om de talloze politici te ondersteunen die niets anders kunnen dan slap ouwehoeren en de schijn ophouden dat we in een democratie leven. Jos praat tegenwoordig net zo geaffecteerd als die Bolkestein, voor wie hij jarenlang rechterhand was (nog steeds is?).
Daarnaast heeft Joshua een column in het AD en schrijft hij regelmatig intellectuele bullshit in de NRC.
Het zou me niets verbazen als Balkenende door Jos als een suikerbiet uit de klei is getrokken en de laatste tijd door hem bediend wordt met allerlei adviezen.

Zonde dat Jos zichzelf zo vergooid heeft.
Maar als iemand desondanks wat meer over Joshua wil weten: gooi zijn naam eens in Google. Er staan veel interviews met hem op het net. Hoe onzinnig het gedachtengoed van 'onze' zogenaamde partijpolitieke leiders is, komt er goed in tot uitdrukking.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Roelinda Lunenborg uit Dedemsvaart is toegevoegd aan de deelnemerslijst.
Van diverse andere deelnemers is nog geen inschrijfgeld ontvangen. Pas hiermee op! Gerrit zal misschien niet schromen lakse betalers te vervangen door vlotte overschrijvers!
Drie man moeten nu dus afvallen, omdat maximaal 42 deelnemers worden toegelaten.
Meld je aan voor de reservedeelnemerslijst van toernooidirecteur Gerrit Tigchelaar! gtigchelaar@hotmail.com 020-6165967
Volgens onbevestigde berichten trekken Stork, Cardozo en Mahabier zich terug.
Insomnia

Post by Insomnia »

Hanco Elenbaas wrote:Roelinda Lunenborg uit Dedemsvaart is toegevoegd aan de deelnemerslijst.
Van diverse andere deelnemers is nog geen inschrijfgeld ontvangen. Pas hiermee op! Gerrit zal misschien niet schromen lakse betalers te vervangen door vlotte overschrijvers!
Drie man moeten nu dus afvallen, omdat maximaal 42 deelnemers worden toegelaten.
Meld je aan voor de reservedeelnemerslijst van toernooidirecteur Gerrit Tigchelaar! gtigchelaar@hotmail.com 020-6165967
Volgens onbevestigde berichten trekken Stork, Cardozo en Mahabier zich terug.
Ik heb het ff aan Randy gevraagd en die bevestigt voor alledrie [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Dank je Joost!
Maar ze kunnen pas afgevoerd worden als Patrick Stork, die Mahabier, Cardozo en zichzelf bij Gerrit aangemeld heeft, ze ook weer afmeldt.
DeletedProfile

Post by DeletedProfile »

waarom krijgt maikel een s??
Hij is geen student slechts scholier
als hij een student is zijn er meerdere gegadigden voor een s
Dutta_Ya

Post by Dutta_Ya »

[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Tja, ik (Patrick) Randy en Ashok doen dus vooralsnog mee als dit mogelijk is. Ik weet niet waar Joost het over heeft maar agg. Reken maar op onze komst. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Maikel

Post by Maikel »

Uhm MBO valt toch ook onder studenten?Ik ben nl niet zo slim als jou reinier en zoals andere jeugdspelers die een gymnasium opleiding volgen wat ook wel voortgezet onderwijs heet.Maar ik kan het ook mis hebben dan graag een reactie!
Insomnia

Post by Insomnia »

Maikel wrote:Uhm MBO valt toch ook onder studenten?Ik ben nl niet zo slim als jou reinier en zoals andere jeugdspelers die een gymnasium opleiding volgen wat ook wel voortgezet onderwijs heet.Maar ik kan het ook mis hebben dan graag een reactie!
Ja Reinier je moet gewoon niet zeiken.
Last edited by Insomnia on Thu Apr 15, 2004 23:44, edited 1 time in total.
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas »

Dutta_Ya wrote::D
Tja, ik (Patrick) Randy en Ashok doen dus vooralsnog mee als dit mogelijk is. Ik weet niet waar Joost het over heeft maar agg. Reken maar op onze komst. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
OK, dat is mooi Patrick. Gerrit had er wel over dat van geen van jullie drieën inschrijfgeld is binnengekomen. Hou er rekening mee dat er maar 42 kunnen meedoen, de eerste 42 die het inschrijfgeld hebben betaald.
Post Reply